Esate „Danske bank” fizinis klientas? Tuomet tapsite „Swedbank” klientu

2015-09-23
Danske bank
„Swedbank“ ir „Danske Bank“ pasirašė sutartį, pagal kurią „Danske bank” parduos savo klientus (nuotr. Bankai.lt)

2015 m. rugsėjo 22 d. „Swedbank“ ir „Danske Bank“ ir Lietuvoje bei Latvijoje pasirašė sutartį, pagal kurią „Danske Bank“ ketina parduoti savo mažmeninės bankininkystės verslą „Swedbank“. Paslaugos, kurių teikimą numatoma perkelti į „Swedbank“, apima privačių sąskaitas, indėlius, paskolas, mokėjimo korteles bei vertybinius popierius.

„Danske Bank“ jau metų pradžioje pranešė, kad Baltijos šalyse savo veiklą planuoja koncentruoti į finansines paslaugas verslo ir privačios bankininkystės klientams, tuo pačiu metu palaipsniui išeinant iš mažmeninės bankininkystės srities.

„Danske Bank” sandorio metu perduos apie 130 tūkst. klientų Lietuvoje, o tuo pačiu pereis visos paskolos, indėliai ir kiti bankiniai produktai. Solidžiai papilnėjęs klientų skaičiumi „Swedbank” taps dar stipresnis.

Šiuo metu „Danske Bank“ klientams nereikia imtis jokių veiksmų. Paslaugų perkėlimas prasidės tik gavus Konkurencijos tarybos leidimą. Prašymas dėl leidimo suteikimo greitu metu bus pateiktas, o gavus leidimą paslaugų perkėlimas numatomas 2016 m. I ketvirtį.

Gavus leidimą užbaigti sandorį, visi „Danske Bank“ klientai, kuriuos palies šis sandoris, bus asmeniškai ir išsamiai informuoti apie paslaugų perkėlimo procesus. „Danske Bank“ privačios bankininkystės ir verslo bankininkystės klientai nepatirs jokių pokyčių.

Paslaugų perkėlimą numatoma vykdyti didžiausią dėmesį skiriant klientų patogumui ir procesų sklandumui. „Danske Bank“ ir „Swedbank“ abipusiškai įsipareigojo užtikrinti, kad klientai galėtų patogiai naudotis perkeltomis paslaugomis ir nepatirtų papildomų rūpesčių.

„Danske Bank“ grupės verslo bankininkystės direktoriaus Lars Stensgaard Mørch komentaras apie sandorį:

Lars Stensgaard Mørch
„Šis sandoris padės mums įgyvendinti strategiją būti Šiaurės šalių banku, kuris padeda savo verslo klientams jiems vykdant verslą ir už šio regiono. Norime plėsti savo verslo bankininkystės veiklą, dirbdami su Lietuvos ir tarptautiniais klientais, didindami paslaugų spektrą bei siūlydami novatoriškus sprendimus“

Swedbank“ Lietuvoje valdybos pirmininkės Dovilės Grigienės komentaras:

Dovilė Grigienė
„Turėdami ilgametės darbo su klientais patirties galime pasiūlyti ir patogius finansų tvarkymo įrankius, ir profesionalias konsultacijas. Nuolat tobuliname aptarnavimo būdus, diegiame modernius elektroninius sprendimus bei plečiame paslaugų spektrą, kad žengtume koja kojon su naujausiomis bankininkystės tendencijomis ir nuolat besikeičiančiais klientų poreikiais,“

„Swedbank“ taip pat numato pateikti „Danske Bank“ klientams individualų pasiūlymą, kuris leis banko paslaugomis naudotis palankiomis sąlygomis. Apie šį pasiūlymą klientai bus informuoti gavus leidimą.

Daugiau informacijos bus pateikta gavus Konkurencijos tarybos leidimą.

Pateikiame svarbiausius sandorio klausimus-atsakymus:

1. Kokią dalį „Danske Bank“ paslaugų gavus leidimą numatoma perkelti į „Swedbank“?

Gavus leidimą numatoma perkelti mažmeninės bankininkystės klientų sąskaitas, indėlius, paskolas, mokėjimo korteles bei vertybinių popierių apskaitos bei saugojimo funkcijas. Konkretus perkeliamų paslaugų sąrašas bus patikslintas gavus leidimą.

2. Ar “Danske Bank” klientams šiuo metu reikia imtis kokių nors veiksmų?

Kol nėra gautas leidimas, ”Danske Bank” klientams nereikia daryti nieko. Gavus leidimą visi klientai, kuriuos palies šis sandoris, bus informuoti apie paslaugų perkėlimą asmeniniais laiškais, „Danske Bank“ interneto banke ir abiejų bankų interneto svetainėse. Šis procesas planuojamas labai kruopščiai – siekiant, kad paslaugų perkėlimas būtų kuo sklandesnis ir patogesnis klientams.

3. Kada ir kaip įvyks paslaugų perkėlimas?

Gavus leidimą paslaugų perkėlimas numatomas 2016 m. pirmąjį ketvirtį. Visi „Danske Bank“ klientai, kuriuos palies šis sandoris, bus iš anksto informuoti asmeniniais laiškais, „Danske Bank“ interneto banke ir abiejų bankų interneto svetainėse. Po oficialaus informavimo ypatingas dėmesys bus skiriamas klientų konsultavimui banko padaliniuose ir telefonu – banko specialistai bus pasiruošę atsakyti į visus klausimus ir suteikti visą reikiamą pagalbą, kad paslaugų perkėlimas būtų sklandus ir patogus.

4. Ar indėlių ir paskolų sutarčių sąlygos išliks tokios pat po paslaugų perkėlimo į „Swedbank“?

Paskolų ir indėlių palūkanų normos išliks tokios pat, kokios numatytos sutartyse.

5. Ar perkeliant paslaugas jų teikimas laikinai bus sustabdytas?

Įprastai tokių perkėlimų metu paslaugų veikimas trumpam sustabdomas, kol vyksta reali duomenų ir lėšų migracija iš vieno banko į kitą. Tačiau paslaugų veikimo pertrūkio galima labai paprasta išvengti vadovaujantis praktinėmis rekomendacijomis. Šios rekomendacijos bus pateiktos klientams po to, kai bus gauti visi reikiami leidimai.

6. Kokie įkainiai bus taikomi „Danske Bank“ klientams perkėlus paslaugų teikimą į „Swedbank“?

„Swedbank“ planuoja pateikti „Danske Bank“ klientams individualų pasiūlymą, kuris leis banko paslaugomis naudotis palankiomis sąlygomis.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2024 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų