Skundas Nordea
Dėmesio! Tik Bankai.lt lankytojai gali gauti Revolut „Premium” planą 3 mėn. nemokamai, pasinaudok šiuo ypatingu pasiūlymu.
Kaip gauti Revolut „Premium” planą ir kortelę 3 mėn. nemokamai?
- Įvesk savo telefono numerį pateiktame langelyje šioje nuorodoje: 3 mėn. Revolut „Premium” nemokamai ir gausite unikalią nuorodą, kad atsisiųstumėte „Revolut“ programėlę;
- Užsiregistruok „Revolut“ sukurk sąskaitą keliais spustelėjimais;
- Rinkis „Premium“ Pasinaudok pasiūlymu atnaujinti sąskaitą ir išbandyk „Premium“ nemokamai. Daugiau informacijos rasi sąlygose.
Užpildžiau paraišką dėl būsto paskolos sausio pabaigoje, Nordea bankas iki šiol vilkina sprendimo priėmimą, gavau iš konsultantės preliminarų sprendimą sausio pabaigoje, deja iki šiol bankas nesiteikia pateikti oficialaus pasiūlymo, konsultantė nesugeba pakelti net telefono, kreipiausi į info@nordea.lt deja ten dar blogesnė situacija lyg iš medžio iškrinte interesantų konsultantai aiškina kad atsakė į elektroninę bankininkytę (tik visas reikalas tame, kad aš net nesu kolkas šio banko klientas), aptarnavimas lyg sovietinėje kontoroje, informavo jog susisieks konsultantė, deja ji nesusisiekė ir neatsako nei elektroniniu paštu nei skambučiais. Kur galėčiau skųsti šios konsultantės ir banko veiksmus? Kokių veiksmų dėl banko neveiklumo ir vilkinimo galiu imtis? Kas šiame banke atsakingas už aptarnavimo kultūrą ir terminus?
Kęstuti, dėkui už išsamų situacijos išdėstymą. Labai gaila, kad šis bankas taip elgiasi, nors galėtų būti visai neblogas pagal savo produktus. Jau nebe pirmas atsiliepimas apie tokio pobūdžio banko veiksmus. Deja, iš skundų nemanau, kad kažką laimėsite, kadangi tai banko reikalas gadinti savo reputaciją ir prastai vykdyti verslo procesus. O ir skųstis net nežinau kam reikėtų. Nebent patirtumėte realius nuostolius dėl banko veiksmų, kuriuos galėtumėte įrodyti, tuomet galėtumėte kreiptis į teismą. Šiuo atveju manau, kad tiesiog pasirinkite kitą banką.