Skundas Nordea

Skundas Nordea. Čia Jūs matote visus klausimus-atsakymus susijusius su fraze „skundas Nordea“. Jeigu kils daugiau klausimų šia tema, tuomet užduokite naują klausimą.

Dėmesio! Tik Bankai.lt lankytojai gali gauti Revolut „Premium” planą 3 mėn. nemokamai, pasinaudok šiuo ypatingu pasiūlymu.

Kaip gauti Revolut „Premium” planą ir kortelę 3 mėn. nemokamai?

    1. Įvesk savo telefono numerį pateiktame langelyje šioje nuorodoje: 3 mėn. Revolut „Premium” nemokamai ir gausite unikalią nuorodą, kad atsisiųstumėte „Revolut“ programėlę;
    2. Užsiregistruok „Revolut“ sukurk sąskaitą keliais spustelėjimais;
    3. Rinkis „Premium“ Pasinaudok pasiūlymu atnaujinti sąskaitą ir išbandyk „Premium“ nemokamai. Daugiau informacijos rasi sąlygose.

Klausimai ir atsakymai
Ieškoti
Kęstutis

Užpildžiau paraišką dėl būsto paskolos sausio pabaigoje, Nordea bankas iki šiol vilkina sprendimo priėmimą, gavau iš konsultantės preliminarų sprendimą sausio pabaigoje, deja iki šiol bankas nesiteikia pateikti oficialaus pasiūlymo, konsultantė nesugeba pakelti net telefono, kreipiausi į info@nordea.lt deja ten dar blogesnė situacija lyg iš medžio iškrinte interesantų konsultantai aiškina kad atsakė į elektroninę bankininkytę (tik visas reikalas tame, kad aš net nesu kolkas šio banko klientas), aptarnavimas lyg sovietinėje kontoroje, informavo jog susisieks konsultantė, deja ji nesusisiekė ir neatsako nei elektroniniu paštu nei skambučiais. Kur galėčiau skųsti šios konsultantės ir banko veiksmus? Kokių veiksmų dėl banko neveiklumo ir vilkinimo galiu imtis? Kas šiame banke atsakingas už aptarnavimo kultūrą ir terminus?

Atsakyti
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Kęstuti, dėkui už išsamų situacijos išdėstymą. Labai gaila, kad šis bankas taip elgiasi, nors galėtų būti visai neblogas pagal savo produktus. Jau nebe pirmas atsiliepimas apie tokio pobūdžio banko veiksmus. Deja, iš skundų nemanau, kad kažką laimėsite, kadangi tai banko reikalas gadinti savo reputaciją ir prastai vykdyti verslo procesus. O ir skųstis net nežinau kam reikėtų. Nebent patirtumėte realius nuostolius dėl banko veiksmų, kuriuos galėtumėte įrodyti, tuomet galėtumėte kreiptis į teismą. Šiuo atveju manau, kad tiesiog pasirinkite kitą banką.

+5Buvo naudinga
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2024 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų