Negavau kortelės
Dėmesio! Tik Bankai.lt lankytojai gali gauti Revolut „Premium” planą 3 mėn. nemokamai, pasinaudok šiuo ypatingu pasiūlymu.
Kaip gauti Revolut „Premium” planą ir kortelę 3 mėn. nemokamai?
- Įvesk savo telefono numerį pateiktame langelyje šioje nuorodoje: 3 mėn. Revolut „Premium” nemokamai ir gausite unikalią nuorodą, kad atsisiųstumėte „Revolut“ programėlę;
- Užsiregistruok „Revolut“ sukurk sąskaitą keliais spustelėjimais;
- Rinkis „Premium“ Pasinaudok pasiūlymu atnaujinti sąskaitą ir išbandyk „Premium“ nemokamai. Daugiau informacijos rasi sąlygose.
Sveiki, 12 d atsidariau Revolut banke sąskaitą, pervedžiau 10 eur ir užsisakiau kortelę, bet negavau žinutės programėlės atsisiuntimui. Gal kažką ne taip darau?

Laimute, dėkui už klausimą. Na, turėjote pradžioje atsisiųsti programėlę, o po to jau pervesti kortelės mokestį. Kažkas kažkur nesueina.
30 d. turėjau gaut Revolut kortelę, bet dar negavau, per programėlė neįmanoma užsisakyt pakaitinės. Ar man negautą kortelę už kurią sumokėjau reikia užblokuoti ir vėl už naują mokėt?

Sauliau, dėkui už klausimą. Susisiekite su Revolut per programėlę arba per Revolut facebook ir pasiteiraukite kaip geriau išspręsti susidariusią problemą.
Labas, prieš mėn. užsisakiau nemokamą revolut kortelę, bet iki šiol negavau nors buvo rašyta, kad gausiu iki balandžio 25, negavau, tada užsisakiau pakaitinę revolut kortelę, kurios atsiuntimui nuskaitė pinigus, ketino pristatyti iki gegužės 10 dienos bet iki šiol jokių žinių. Kontaktų susisiekimui niekur neradau. Ką man dbr daryti?
Sveiki jau menuo kaip negaunu korteles.Kur kreiptis?

Jonai, rašykite į Revolut FB su problemos išdėstymu. Turėtų pagelbėti ir išspręsti susidariusią situaciją.
Laba diena. Žmona iš savo bankinės kortelės per Jūsų atsiūstą programėlę į mano telefoną, pervedė Jūsų reikalaujamus 10eurų į Revolut sąskaitą, kad išduotų man Jūsų banko kortelę. Pinigai iš žmonos sąskaitos buvo nuskaičiuoti, bet jokios žinios iš Jūsų dėl kortelės man išdavimo, aš negavau. Ar turi reikšmės iš kur į mano atidaromą sąskaitą Jūsų banke buvo pervesti pinigai, jeigu nesvarbu, kada aš galiu tikėtis gauti iš Jūsų kortelę mano vardu. Ačiu

Sauliau, dėkui už klausimą. Pasiteiraukite Revolut dėl esamos situacijos. Susisiekti su Revolut galite per programėlės Live chat - operatyviai reaguoja, pasakys situaciją.
Ačiu Jums už atsakymą bei patarimą kaip geriau daryti, bet aš per programėlę mobiliu telefonu jau antrą kartą gaunu atsakymą, kad jie nieko negali paaiškinti ir kortelės pristatymas gali būti ilgiau nei 9 darbo dienos. Aš visai nebesuprantu, tai kiek man reikia laukti kortelės, jeigu jau praėjo nuo užsakymo ir pinigų pravedimo į mano sąskaitą 20 darbo dienų. Prašau padėti išspresti šią problemą. Ačiu.