Negavau kortelės

Negavau kortelės. Čia Jūs matote visus klausimus-atsakymus susijusius su fraze „negavau kortelės“. Jeigu kils daugiau klausimų šia tema, tuomet užduokite naują klausimą.

Dėmesio! Tik Bankai.lt lankytojai gali gauti Revolut „Premium” planą 3 mėn. nemokamai, pasinaudok šiuo ypatingu pasiūlymu.

Kaip gauti Revolut „Premium” planą ir kortelę 3 mėn. nemokamai?

    1. Įvesk savo telefono numerį pateiktame langelyje šioje nuorodoje: 3 mėn. Revolut „Premium” nemokamai ir gausite unikalią nuorodą, kad atsisiųstumėte „Revolut“ programėlę;
    2. Užsiregistruok „Revolut“ sukurk sąskaitą keliais spustelėjimais;
    3. Rinkis „Premium“ Pasinaudok pasiūlymu atnaujinti sąskaitą ir išbandyk „Premium“ nemokamai. Daugiau informacijos rasi sąlygose.

Klausimai ir atsakymai
Ieškoti
Laimutė

Sveiki, 12 d atsidariau Revolut banke sąskaitą, pervedžiau 10 eur ir užsisakiau kortelę, bet negavau žinutės programėlės atsisiuntimui. Gal kažką ne taip darau?

Atsakyti
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Laimute, dėkui už klausimą. Na, turėjote pradžioje atsisiųsti programėlę, o po to jau pervesti kortelės mokestį. Kažkas kažkur nesueina.

+3Buvo naudinga
Sauliu

30 d. turėjau gaut Revolut kortelę, bet dar negavau, per programėlė neįmanoma užsisakyt pakaitinės. Ar man negautą kortelę už kurią sumokėjau reikia užblokuoti ir vėl už naują mokėt?

Atsakyti
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Sauliau, dėkui už klausimą. Susisiekite su Revolut per programėlę arba per Revolut facebook ir pasiteiraukite kaip geriau išspręsti susidariusią problemą.

+3Buvo naudinga
jonas

Labas, prieš mėn. užsisakiau nemokamą revolut kortelę, bet iki šiol negavau nors buvo rašyta, kad gausiu iki balandžio 25, negavau, tada užsisakiau pakaitinę revolut kortelę, kurios atsiuntimui nuskaitė pinigus, ketino pristatyti iki gegužės 10 dienos bet iki šiol jokių žinių. Kontaktų susisiekimui niekur neradau. Ką man dbr daryti?

Atsakyti
Nidas

Sveiki jau menuo kaip negaunu korteles.Kur kreiptis?

Buvo naudinga
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Jonai, rašykite į Revolut FB su problemos išdėstymu. Turėtų pagelbėti ir išspręsti susidariusią situaciją.

+3Buvo naudinga
Saulius

Laba diena. Žmona iš savo bankinės kortelės per Jūsų atsiūstą programėlę į mano telefoną, pervedė Jūsų reikalaujamus 10eurų į Revolut sąskaitą, kad išduotų man Jūsų banko kortelę. Pinigai iš žmonos sąskaitos buvo nuskaičiuoti, bet jokios žinios iš Jūsų dėl kortelės man išdavimo, aš negavau. Ar turi reikšmės iš kur į mano atidaromą sąskaitą Jūsų banke buvo pervesti pinigai, jeigu nesvarbu, kada aš galiu tikėtis gauti iš Jūsų kortelę mano vardu. Ačiu

Atsakyti
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Sauliau, dėkui už klausimą. Pasiteiraukite Revolut dėl esamos situacijos. Susisiekti su Revolut galite per programėlės Live chat - operatyviai reaguoja, pasakys situaciją.

+3Buvo naudinga
Saulius

Ačiu Jums už atsakymą bei patarimą kaip geriau daryti, bet aš per programėlę mobiliu telefonu jau antrą kartą gaunu atsakymą, kad jie nieko negali paaiškinti ir kortelės pristatymas gali būti ilgiau nei 9 darbo dienos. Aš visai nebesuprantu, tai kiek man reikia laukti kortelės, jeigu jau praėjo nuo užsakymo ir pinigų pravedimo į mano sąskaitą 20 darbo dienų. Prašau padėti išspresti šią problemą. Ačiu.

+1Buvo naudinga
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų