Swedbank klientė susidūrė su Swedbank nekompetetinga darbuotoja, kuri pareiškė: „Iš Swedbank į SEB sąskaitą pinigų negalime pervesti”
Swedank klientė Dovilė parašė atsiliepimą:
Labas vakaras, norėčiau papasakoti, apie Swedbanke Savanorių pr. 15 A, Vilniuje dirbančios darbuotojos nekompetentingumą. Šį vakarą 2015-12-15 apie 16:50 nuvykau į minėtą banką, man reikėjo atlikti grynųjų pinigų operaciją (pervesti tam tikrą pinigų sumą į SEB banką). Kad būtų aiškiau, tai užsisakiau prekę ir reikėjo per šį vakarą už ją susimokėti pavedimu. Pasakoju toliau, sulaukiau Swedbanke savo eilės, papuoliau pas jau amžiuje moteriskę (deja pavardės nepažiūrėjau, bet tą laiką jį dirbo kaip užeini į banką priešais registratūra, tai jos langas buvo pats pirmas iš kairės) paaiškinau ko aš noriu (įdėti pinigus į firmos sąskaitą) ji pareiškė, kad atseit jūsų bankas nepervedinėja į kitus bankus ir kad man reikia eiti į SEB banką norint į SEB banke turinčios firmos saskaitą pervesti pinigus. Dar buvo tokia MALONI ir pasakė kur man rasti tą banką.
Aišku aš į jį nespėjau, nes darbo laikas baigėsi. Paskambinus į nemokamą konsultaciją man paaiškino, kad darbuotoja privalėjo pervesti pinigus. Nukentėjau tik aš, nes teko per visą Vilnių ieškoti kas gali pervesti pinigus. Tenoriu tik pasakyti, kad darbuotojai turėtų atsakingiau žiūrėti į savo darbą ir norėčiau tikėti, kad su ta darbuotoja bus atitinkamai pakalbėta. Nuoširdžiai Jums dėkoju už išklausymą.

Dovile (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.