Valiutos keitimo konsultacijų centras
Konsultacijos apie valiutų kursus, banknotus, geriausius kursus, keityklas. Norime Jums padėti ir atsakyti į Jums rūpimus klausimus apie valiutas. Juk dažnai nežinome kur geriausia išsikeisti valiutą ar turimas banknotas vis dar galioja. O galbūt turimi banknotai jau nebegalioja ir nežinote kur juos išsikeisti. Pasistengsime atsakyti į Jūsų klausimus. Sulaukiame labai daug užklausų apie svaro, dolerio, zloto, skandinaviškų šalių kronų, rublių keitimą. Taip pat daug klausimų apie turistinių šalių valiutą, tokių kaip Tailando batas, Turkijos lira, Japonijos jena, Brazilijos realas, Argentinos pesas ir daugelis kitų. Daug klausimų jau buvo atsakyta, tad naudokitės jau užduotų klausimų-atsakymų baze ir suraskite savo atsakymą iš karto. Užduokite apie bet kurią pasaulio valiutą arba banknotą klausimą ir mes į juos kaip įmanoma greičiau atsakysime. Taip pat, jeigu norite prisidėti atsakinėdami į klausimus - visada tai galite padaryti paspausdami mygtuką „Atsakyti" prie užduoto klausimo.
Sveiki kaip as galiu atsisiust norvegiska kortele i lietuva nes senos jau galiojimo laikas baigesi

Jei Jūsų Norvegijos banko kortelė baigė galioti, naujos užsakymo tvarka priklauso nuo banko, kuriame turite sąskaitą:
- Automatinis išsiuntimas – dauguma Norvegijos bankų automatiškai pagamina naują kortelę ir ją išsiunčia tuo adresu, kuris yra nurodytas sistemoje. Jei vis dar nurodytas Norvegijos adresas, kortelė bus išsiųsta ten.
- Adreso pakeitimas – prisijunkite prie savo internetinės bankininkystės arba programėlės ir atnaujinkite adresą į Lietuvos. Jei nepavyksta – susisiekite su banku.
- Kortelės pristatymas į Lietuvą – daugelis Norvegijos bankų siunčia korteles ir į užsienio adresus, tačiau gali būti taikomas papildomas mokestis už siuntimą.
Pirmiausia prisijunkite prie savo Norvegijos banko interneto bankininkystės ir patikrinkite, koks adresas yra nurodytas kortelės pristatymui. Jei reikia, pakeiskite į Lietuvos adresą arba susisiekite su banku, kad kortelę išsiųstų į Lietuvą.

Taip, Lietuvos įmonės gali tarpusavyje atsiskaityti JAV doleriais, tačiau:
- Sutarties sąlygos – abi šalys turi susitarti, kad atsiskaitymas vyks USD. Tai turi būti aiškiai nurodyta sąskaitoje faktūroje ar sutartyje.
- Banko sąskaita – įmonė, kuri priima mokėjimą, privalo turėti banko sąskaitą USD valiuta. Lietuvos bankai suteikia tokią galimybę.
- Valiutos konvertavimas – jei mokėtojo sąskaita yra eurais, bankas konvertuos į USD pagal tuo metu galiojantį kursą ir pritaikys konvertavimo mokestį.
- Apskaita – nors atsiskaityti galima USD, finansinė atskaitomybė Lietuvoje vedama eurais. Todėl visos USD sumos apskaitoje privalės būti perskaičiuotos į eurus pagal Lietuvos banko kursą.
Taip, Lietuvos įmonės gali atsiskaityti USD, jei abi šalys dėl to sutaria, o gavėjas turi USD sąskaitą. Mokėjimai bus leidžiami, tačiau apskaitoje vis tiek teks perskaičiuoti į eurus.

„Sodra“ pensijas perveda tik į tas sąskaitas, kurios atitinka Lietuvos teisės aktų ir tarptautinių išmokų reglamentus. Revolut sąskaitos, atidarytos ne Lietuvoje (pvz., su Ispanijos IBAN), dažnai nėra priimamos, nes „Sodra“ šiuo metu perveda pensijas tik į Lietuvos bankuose arba Lietuvoje registruotose mokėjimo įstaigose atidarytas sąskaitas.
Todėl pensijos pervedimui reikia turėti sąskaitą, kurios IBAN prasideda LT. Jei naudojatės „Revolut“, išspręsti galima atsidarant sąskaitą su lietuvišku IBAN (tokia galimybė suteikiama „Revolut Bank UAB“ Lietuvoje). Kitu atveju pensijos išmokos bus pervedamos tik į tradicinių Lietuvos bankų sąskaitas.
Rekomenduojama kreiptis į „Sodrą“ ir patikslinti, ar Jūsų sąskaita priskiriama Lietuvos finansų įstaigai, ar ne. Jei ne – verta atsidaryti LT IBAN sąskaitą Lietuvoje (pvz., „Revolut LT“, „Swedbank“, „SEB“ ir pan.).
Laba diena.Blokavo man swedbanko sąskaitą.del siuntimo pinigų y užsieny skirtingom pavardėm.Ar gali būti kad gali uždaryti sąskaitą.

Taip, tokioje situacijoje bankas gali ne tik laikinai užblokuoti sąskaitą, bet ir priimti sprendimą ją uždaryti, jei nustato galimus pažeidimus. Bankai privalo vykdyti pinigų plovimo ir sukčiavimo prevencijos taisykles, todėl operacijos, kai pinigai siunčiami įvairiems gavėjams skirtingomis pavardėmis, dažnai atrodo įtartinai.
Įprastai bankas pirmiausia paprašo paaiškinimų bei dokumentų, pagrindžiančių lėšų kilmę ar pavedimų paskirtį. Jei pateikiate visą informaciją ir ji atitinka reikalavimus, sąskaita gali būti atblokuota. Tačiau, jei bankas mato riziką arba įtarimus dėl neteisėtos veiklos, jis turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį ir uždaryti sąskaitą.
Nedelskite kreiptis į „Swedbank“ raštu ar telefonu, paaiškinkite pavedimų paskirtį ir pateikite dokumentus (pvz., sąskaitas, sutartis). Tai padidins tikimybę, kad sąskaita bus atblokuota ir išsaugota.
Sveiki man nori persiųsti pinigus per paypal bet prašo sumokėti pinigus pirkti razer gold kortelę . Pinigai siunčiami iš verslo sąskaitos . Iš Amerikos į Lietuvą. Kodėl turiu pirkti kažkokius kodus norint gauti pinigus ?

Tai yra sukčiavimas. „PayPal“ niekada nereikalauja pirkti „Razer Gold“ ar kitų dovanų kortelių tam, kad gautumėte pinigų pervedimą. Jei kas nors prašo sumokėti už korteles ar kodus, tai reiškia, kad bandoma Jus apgauti – gavę Jūsų pinigus jie tiesiog dings, o pervedimo iš viso nebus.
Teisėti „PayPal“ pervedimai vyksta automatiškai: siuntėjas atlieka mokėjimą, o gavėjas mato lėšas savo „PayPal“ paskyroje be jokių papildomų „mokesčių“ ar kodų pirkimo.
Patarimai:
- Jokiu būdu nepirkite kortelių ir neperduokite jokių kodų.
- Nutraukite bendravimą su tokiu siuntėju.
- Jei jau dalinotės asmens ar kortelės duomenimis, pasitikrinkite savo sąskaitas ir praneškite bankui.
Sveiki , ar įmanoma idiegti programą , kad būtų galima tefonu nuskaityti iš kito asnens kortekės pinigus už suteiktas paslaugas . Aiū už atsakymą .

Tiesiogiai nuskaityti pinigų iš kito asmens kortelės telefonu neįmanoma ir tai būtų neteisėta. Tačiau yra legalių sprendimų – galima įsidiegti specialias bankų ar mokėjimo paslaugų teikėjų programas (pvz., „myPOS“, „SumUp“, „Revolut Business“), kurios leidžia priimti apmokėjimus telefonu naudojant bekontakčius atsiskaitymus ar mokėjimo nuorodas. Tokiu atveju klientas pats patvirtina mokėjimą, o pinigai pervedami į Jūsų sąskaitą.

Norint atsidaryti verslo sąskaitą įmonei Norvegijoje, pirmiausia reikia turėti įmonės registracijos dokumentus iš „Brønnøysundregistrene“ (Norvegijos įmonių registro). Tuomet galite kreiptis į Norvegijos bankus (pvz., DNB, Nordea, SpareBank) arba tarptautinius fintech sprendimus (pvz., Revolut Business, Wise Business). Jei neturite galimybės patys susitvarkyti dokumentų, verta kreiptis į buhalterines ar teisinias paslaugas teikiančias įmones, kurios specializuojasi įmonių steigime ir bankinių sąskaitų atidaryme Norvegijoje.

Taip, kitas žmogus gali apmokėti Jūsų kortelės aptarnavimo mokestį. Paprasčiausias būdas – atlikti bankinį pavedimą į Jūsų sąskaitą, iš kurios nuskaičiuojamas mokestis, arba pervesti pinigus tiesiogiai bankui, nurodant teisingus mokėjimo rekvizitus (gavėją, sąskaitos numerį, paskirtį). Svarbiausia – nurodyti kortelės turėtojo duomenis, kad mokėjimas būtų priskirtas tinkamai sąskaitai. Patogiausia, jei pervedimas daromas į Jūsų sąskaitą, nes tokiu atveju bankas automatiškai nuskaičiuos aptarnavimo mokestį.

Taip, dauguma bankų Lietuvoje leidžia atidaryti sąskaitą vaikui nuo 7 metų amžiaus ir išduoti mokėjimo kortelę. Kadangi Jūsų sūnui yra 12 metų, sąskaitą ir kortelę galite atidaryti jo vardu, tačiau tai turi padaryti vienas iš tėvų ar globėjų. Reikės atvykti į banką su savo ir vaiko asmens dokumentais. Kortelė bus susieta su vaiko sąskaita, o tėvai galės matyti operacijas bei, jei pageidauja, nustatyti limitus. Tai patogus būdas mokyti vaiką atsakingai naudotis pinigais.
Laba diena,turiu loyds korteleje pinigu ir nezinau kur kreiptis kaip galečiau juos atgauti nes esu lietuvoje korteles galiojimo laikas pasibaiges o prisijungimo kodu prie bankininkystes neprisimenu.

Norėdami atgauti lėšas iš pasibaigusios „Lloyds“ kortelės, turėsite kreiptis tiesiogiai į Lloyds Bank klientų aptarnavimo centrą. Tai galima padaryti telefonu arba internetu, pasinaudojant jų oficialia svetaine. Jei nebeturite prisijungimo prie internetinės bankininkystės, turite pateikti savo asmens tapatybės dokumentus ir banko prašomą informaciją, kad būtų atkurtas prisijungimas arba išduota nauja kortelė. Pinigai iš sąskaitos nėra prarasti – jie lieka joje net jei kortelė nebegalioja. Jei negalite susisiekti savarankiškai, galima kreiptis į „Lloyds“ tarptautinę pagalbą telefonu arba parašyti oficialų prašymą paštu. Rekomenduojama kuo greičiau užsisakyti naują kortelę ar prisijungimo duomenis, kad galėtumėte saugiai pasiekti savo lėšas.