Prisijungimas
Sveiki turejau monese saskaita prieš 7metus,norečiau ja atnaujinti ,prisijungimu nepamenu,ka turečiau atlikti?

Sveiki, po 7 metų senoji Monese sąskaita greičiausiai jau yra uždaryta dėl neaktyvumo. Tokiu atveju prisijungimų atkurti paprastai nebepavyks. Norėdami vėl naudotis paslauga:
- Atsisiųskite Monese programėlę į telefoną.
- Užsiregistruokite iš naujo, pateikdami asmens dokumentą ir atlikdami tapatybės patvirtinimą.
- Jei sistema leis, galėsite susigrąžinti ankstesnę sąskaitą, tačiau dažniausiai sukuriama nauja.
Rekomenduojame kreiptis tiesiogiai į Monese klientų aptarnavimą programėlėje ar el. paštu – jie patikrins, ar senoji sąskaita dar gali būti atnaujinta.
Laba diena,turiu loyds korteleje pinigu ir nezinau kur kreiptis kaip galečiau juos atgauti nes esu lietuvoje korteles galiojimo laikas pasibaiges o prisijungimo kodu prie bankininkystes neprisimenu.

Norėdami atgauti lėšas iš pasibaigusios „Lloyds“ kortelės, turėsite kreiptis tiesiogiai į Lloyds Bank klientų aptarnavimo centrą. Tai galima padaryti telefonu arba internetu, pasinaudojant jų oficialia svetaine. Jei nebeturite prisijungimo prie internetinės bankininkystės, turite pateikti savo asmens tapatybės dokumentus ir banko prašomą informaciją, kad būtų atkurtas prisijungimas arba išduota nauja kortelė. Pinigai iš sąskaitos nėra prarasti – jie lieka joje net jei kortelė nebegalioja. Jei negalite susisiekti savarankiškai, galima kreiptis į „Lloyds“ tarptautinę pagalbą telefonu arba parašyti oficialų prašymą paštu. Rekomenduojama kuo greičiau užsisakyti naują kortelę ar prisijungimo duomenis, kad galėtumėte saugiai pasiekti savo lėšas.
Turiu monese sąskaitą kurią atsidarinejau su xsiomi telefonu, bet buvo taip, kad ilgą laiką nesulaukiau patvirtinimo ir pasikeitė mano tel, į huavei gavau SMS, kad mano paskyra patvirtinta ir atidaryta sąskaitą tačiau su šiuo tel. Nebeleidze prisijungti gaunu SMS. Į el. Paštą paspaudžiu nuoroda parašo, kad reike laukti 30d.jos jau senai praėjo ir niekaip negaliu prisijungti toliau... Prašau padėti man šiuo klausimu.

Tokiais atvejais dažniausiai kyla nesklandumų dėl įrenginio pasikeitimo ir saugumo patvirtinimų. Monese griežtai taiko 30 dienų laukimo taisyklę, kad apsaugotų nuo neteisėtos prieigos, tačiau jei šis terminas praėjo, Jums būtina kreiptis tiesiogiai į jų pagalbą.
Ką daryti:
- Kreipkitės į Monese pagalbą programėlėje arba per el. paštą – pateikite situaciją, nurodykite, kad 30 dienų laikotarpis jau praėjo.
- Pateikite tapatybės patvirtinimą – tikėtina, kad būsite paprašytas iš naujo nufotografuoti asmens dokumentą ir padaryti „selfie“, kad sistema įsitikintų, jog sąskaitą naudojate tikrai Jūs.
- Nurodykite savo duomenis – el. pašto adresą, telefono numerį, su kuriuo registravote paskyrą, ir, jei įmanoma, SMS žinutę ar pranešimą, kurį gavote apie patvirtinimą.
- Kantrybė – tokie patvirtinimai gali užtrukti, nes Monese komandai reikia rankiniu būdu patikrinti Jūsų informaciją.
Prisijungti vėl galėsite tik po papildomo tapatybės patvirtinimo. Reikia tiesiogiai kreiptis į Monese klientų aptarnavimą, nes tik jie gali atrakinti paskyrą po laukimo laikotarpio.
Kaip man prsijungti prie savo saskaitos jei pameciau nr i kuri ateina prisijumgimo kodas kaip galiu pakeisti numeri kad iji gauciau koda aciu.
Man užbluokojo prisijungima, nes 5 kartus įvedžiau neteisingai savo duomenys. Kaip dabar elgtis? Kaip atblokoti?