Akibrokštas Swedbanke
Swedbank banko klientė Vilma parašė atsiliepimą:
Šiandien man yra paskolos nuskaitymo diena, o kortelėje nepakanka pinigų todėl per pietų pertrauką nulėkiau į netoli darbo esantį Swedbanko skyrių padėti grynųjų į sąskaitą. Pinigus priimančio bankomato ten nėra todėl teko rinktis grynųjų pinigų operacijas ir laukti eilėje. Žmonių buvo daug, eilė judėjo lėtai.
Galų gale užsidegė mano numerėlis švieslentėje ir iškart nežiopsodama ėmiau eiti link langelio. Tuo metu kažkoks ką tik atėjęs vyriškis prišoko ir užlindo man prieš pat nosį. Aš mandagiai pasakiau, kad dabar mano eilė ir parodžiau lapelį su numeriu banko darbuotojai, bet ji neparodė jokios reakcijos ir paklausė vyriškio kuo jam gali padėt. Aš dar kartą garsiai pakartojau kad dabar mano eilė ir atkišau tai įrodantį lapelį, bet iš darbuotojos jokios reakcijos, tarsi manęs ten net nebūtų. Tiesiog ėmė aptarnauti tą vyriškį.
Kadangi pietų pertrauka jau buvo besibaigianti nebeturėjau laiko aiškintis ar iš naujo stovėti eilėje tiesiog apsisukau ir išėjau.
Pati dirbu klientų aptarnavime ir pas mus yra aiški tvarka, kad klientui užlindus be eilės reikia mandagiai paprašyti jo stoti į eilės galą ir aptarnauti pirmąjį eilėje stovėjusį klientą. O už tokį akibrokštą jei ne atleidimas iš darbo tai bent jau rimtas pokalbis su vadovu butų garantuotas.

Vilma (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.