Atsiskaitant SEB kortele, bankas rezervuoja pinigus, nors prekybos vieta pinigų negauna ir lieku neaptarnauta

2016-01-29

SEB banko klientė Gabrielė parašė atsiliepimą ir stebisi, kad SEB nesprendžia problemos ir negrąžina įšaldytų pinigų:

Labai tikiuosi, kad bus dirbama greitai, nes jau savaitę laiko laukiu ir nesulaukiu atsakymo iš SEB, tik tušti šabloniniai atsakymai el. bankininkystėje ir biurokratinis popierizmas. Toks vaizdas, kad ne su rimta įmone bendrauju. Esu taikus žmogus, bet kantrybė trūko, nes gadinamos mano svajonių atostogos.

Laiškas SEB, kuris nagrinėjamas ilgiau nei savaitę, be jokio atsakymo:

Sveiki, siunčiu Jums pretenziją su visa informacija bei kopija čekio, kurį pavyko gauti iš paskutinės imonės, kurioje buvau neaptarnauta, o pinigai rezervuoti, analogiškai situacija su cinemex puebla tik ši įmonė nedavė čekių už tas tris situacijas, bet nurodė kreiptis į savo banką, kad pinigai būtų sugrąžinti bei nurodė, kad tai ne jų problema, o mano banko t.y. Jūsų. Esu atostogose, parašiau prašymą, kad galėčiau atsiskaityti kortele čia - Meksikoje, bet kažkaip turiu spręsti tokias problemas atostogų metu. Taip pat pastebėjau, kad jeigu esi ne verslo klientas tai nelabai esate linkę padėti. Skambinau skype programa dėl šios problemos Jums daugybę kartų, o vadybininkai nurodo netikslią informaciją. Galiu pagirti vadybininką Danielių - pavardės nežinau, o visi kiti labai atmestinai viską atliko. Tikiuosi, kad išspręsite šią klaidą, bet kokiu atveju grįžusi apsilankysiu SEB banke dėl Jūsų darbuotojų aptarnavimo ir aplaidumo. Manau, kad kiekvienas klientas turi būti vertinamas. TAIGI, prašau tarpininkauti. Būtų pati geriausia dovana mano gimtadienio proga, o ne sveikinimai su 100 procentų atsidavimo, ką galėčiau pavadinti melu. Jeigu vertinate klientus galite susisiekti su manimi 2222926807 mano numeris

PAGARBIAI, Gabriele

Bankai.lt paskelbus informaciją, SEB bankas operatyviai paaiškino priežastis dėl ko taip atsitiko. O atsakymas Gabrielei yra ruošiamas ir asmeniškai:

Laikydamiesi aukščiausių klientų lėšų apsaugos reikalavimų, nuo 2009 metų naudojame efektyvią mokėjimo kortelių apsaugos sistemą, užkertančią kelią daugeliui neteisėtų atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis užsienyje ir internetu.

Atsiskaitant mokėjimo kortele Argentinoje, Australijoje, Bolivijoje, Brazilijoje, Čilėje, Dominikos Respublikoje, Ekvadore, Filipinuose, Gvatemaloje, Indonezijoje, JAV, Jamaikoje, Kambodžoje, Kanadoje, Kosta Rikoje, Šri Lankoje, Kolumbijoje, Indijoje, Kuveite, Namibijoje, Malaizijoje, Meksikoje, Panamoje, Peru, Pietų Korėjoje, Salvadore, Singapūre, Tailando Karalystėje, Taivane, Urugvajuje, Venesueloje ar Vietname ir šiose šalyse registruotų įmonių interneto svetainėse, prieš nurašant pinigus iš sąskaitos, su kuria susieta kortelė, prevencinė banko kortelių apsaugos sistema patikrina visą atsiskaitymo operaciją. Kilus įtarimų, kad atsiskaitymas gali būti neteisėtas, operacija sustabdoma, todėl kortelės turėtojas negali atsiskaityti kortele.

Išvengti galimų nepatogumų galite apie būsimą kelionę į minėtas šalis SEB banką informavę iš anksto. Jūsų pageidavimu ribojimai gali būti netaikomi tol, kol keliaujate.

Jei nepavyksta sumokėti mokėjimo kortele, nedelsdami susisiekite su SEB banku visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba (8 5) 268 2800 (iš užsienio — tel. +370 5 268 2800) ir, pasirinkę atsakiklio punktą „Mokėjimo kortelės blokavimas“, praneškite apie įvykį.

Atsiliepęs SEB banko darbuotojas kuriam laikui (kol būsite svečioje šalyje ar kol pirmą kartą atsiskaitysite prisijungę prie interneto banko) gali panaikinti Jums taikomus atsiskaitymo kortele ribojimus.

SEB kortelės
Negali atsiskaityti Meksikoje su SEB kortele (nuotr. Bankai.lt)

Gabriele (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Victoria Tankevich
Prieš 10 metų
Man buvo taip perkant internetu is prancuzu su Swedbank kortele. Man net 4 kartus uzssalde vienoda suma, o apmokejimas taip ir nebuvo uzfiksuotas del ko sandoris ir neivyko. Ne rsiau, bet pasiskambinau i banko klientu informacija su prasymu atblokuoti 800 Lt, deja, jie pasake, kad negali, nes pats prekiu pardavejas turi nepatvirtinti mokejimo. Pavedimuose buvo nurodyta kad suma rezervuota iki tam tikros datos. Atejus tai datai, bankas is pardavejo taip ir nesulauke jokio atsakymo, tad pinigus atblokavo.
Asramus Gedys
Prieš 10 metų
Bankrutuoja esbukas litvaku sukurtas...!?
Nijole Balcikonyte
Prieš 10 metų
Reikėjo iš anksto informuoti banką, kada būsite Meksikoje ar kitoje tolimoje šalyje. Tai nuolat darau - problemų nebuvo.
SEB Lietuvoje
Prieš 10 metų
Klientės situaciją nagrinėjame. Apie tai p. Gabrielę informavome ir interneto banke, ir jos „Facebook“ paskyroje. Siekdami užtikrinti klientės duomenų konfidencialumą, išsamų atsakymą jai pateiksime asmeniškai. Atsakydami į Jūsų klausimą dėl atsiskaitymų Meksikoje, informuojame, kad šioje šalyje taikoma prevencinė mokėjimo kortelių apsauga. Norint išvengti galimų nepatogumų, apie būsimą kelionę rekomenduojame iš anksto informuoti banką. Daugiau informacijos apie apsaugą, kuriose šalyse ji taikoma: https://www.seb.lt/kasdiene-bankininkyste/mokejimo-korteles/prevencine-mokejimo-korteliu-apsauga //Nadė
Mantas Gailevicius
Prieš 10 metų
Su DNB tokių nesąmonių nebuvo...gal VISA electron?
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2025 © Bankai.lt - bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų