Atsiskaitant SEB kortele, bankas rezervuoja pinigus, nors prekybos vieta pinigų negauna ir lieku neaptarnauta
SEB banko klientė Gabrielė parašė atsiliepimą ir stebisi, kad SEB nesprendžia problemos ir negrąžina įšaldytų pinigų:
Labai tikiuosi, kad bus dirbama greitai, nes jau savaitę laiko laukiu ir nesulaukiu atsakymo iš SEB, tik tušti šabloniniai atsakymai el. bankininkystėje ir biurokratinis popierizmas. Toks vaizdas, kad ne su rimta įmone bendrauju. Esu taikus žmogus, bet kantrybė trūko, nes gadinamos mano svajonių atostogos.
Laiškas SEB, kuris nagrinėjamas ilgiau nei savaitę, be jokio atsakymo:
PAGARBIAI, Gabriele
Bankai.lt paskelbus informaciją, SEB bankas operatyviai paaiškino priežastis dėl ko taip atsitiko. O atsakymas Gabrielei yra ruošiamas ir asmeniškai:
Laikydamiesi aukščiausių klientų lėšų apsaugos reikalavimų, nuo 2009 metų naudojame efektyvią mokėjimo kortelių apsaugos sistemą, užkertančią kelią daugeliui neteisėtų atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis užsienyje ir internetu.
Atsiskaitant mokėjimo kortele Argentinoje, Australijoje, Bolivijoje, Brazilijoje, Čilėje, Dominikos Respublikoje, Ekvadore, Filipinuose, Gvatemaloje, Indonezijoje, JAV, Jamaikoje, Kambodžoje, Kanadoje, Kosta Rikoje, Šri Lankoje, Kolumbijoje, Indijoje, Kuveite, Namibijoje, Malaizijoje, Meksikoje, Panamoje, Peru, Pietų Korėjoje, Salvadore, Singapūre, Tailando Karalystėje, Taivane, Urugvajuje, Venesueloje ar Vietname ir šiose šalyse registruotų įmonių interneto svetainėse, prieš nurašant pinigus iš sąskaitos, su kuria susieta kortelė, prevencinė banko kortelių apsaugos sistema patikrina visą atsiskaitymo operaciją. Kilus įtarimų, kad atsiskaitymas gali būti neteisėtas, operacija sustabdoma, todėl kortelės turėtojas negali atsiskaityti kortele.
Išvengti galimų nepatogumų galite apie būsimą kelionę į minėtas šalis SEB banką informavę iš anksto. Jūsų pageidavimu ribojimai gali būti netaikomi tol, kol keliaujate.
Jei nepavyksta sumokėti mokėjimo kortele, nedelsdami susisiekite su SEB banku visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba (8 5) 268 2800 (iš užsienio — tel. +370 5 268 2800) ir, pasirinkę atsakiklio punktą „Mokėjimo kortelės blokavimas“, praneškite apie įvykį.
Atsiliepęs SEB banko darbuotojas kuriam laikui (kol būsite svečioje šalyje ar kol pirmą kartą atsiskaitysite prisijungę prie interneto banko) gali panaikinti Jums taikomus atsiskaitymo kortele ribojimus.

Gabriele (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.