Aušra Balnienė - SEB darbuotoja, kuriai rūpi klientų interesai
SEB banko klientė Rita Thompson parašė atsiliepimą:
Turiu sąskaitą SEB banke. Dažniausiai lankausi Joniškyje esančiame filiale. Niekada neturėjau nusiskundimų, tačiau paskutinis apsilankymas reikalauja pagyrimo. Atėjau mokėti namo bendrijos mokesčių, paslaugos kaina 5 Lt, tačiau darbuotoja Aušra Balnienė pasiūlė mokėti internetine bankininkyste, nes tada mokestis tik 1Lt. Įjungė, viską parodė. Nustebau, nes darbuotoja buvo suinteresuota sutaupyti mano pinigus, o ne „nulupti“ didelį paslaugos mokestį.
Negana to, kai aš ir kiti klientai laukėme eilėje į banką atėjo jauni vaikinai ir pasirinko „verslo klientai“, kaip žinoma, verslo klientai aptarnaujami greičiausiai, todėl jų numeriukas užsidegė prieš mus laukiančiuosius. Vaikinams priėjus prie jos ir pasakius, ko jiems reikia, darbuotoja maloniai paprašė pasirinkti tinkamą jiems bilietuką. Jie ir vėl pasirinko „verslo klientai“, ir išrėžė, kad pasirinko teisingai.
Užsidegęs skaičiukas ir vėl išdavė jaunuolių melą. Tada darbuotoja pasiūlė sąžiningai pasirinkti bilietuką ir laukti kaip ir visi eilėje.

Rita Thompson (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.