Atsiliepimai ir skundai apie Danske banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas
Laba diena, šiandien Danske banko bankomate įstrigo mano DNB kortelė, spausdinant popierinį kvitą apie pinigus. Kaip man išimti kortelę. Skambinant nurodytais telefonais, niekas neužblokavo bankomato, esančio Maksimos parduotuvės viduje šalia apsaugos darbuotojų. Avarijos nepašalino, nes Mindaugo gatvės maksima dirba visą parą ir žmonės naudojasi bankomatais. Galiu netekti atlyginimo. Klientė Aldona Padegimaitė
Danske banko klientė Marina parašė atsiliepimą:
Be eilės aptaunauja pažįstamus Akropolio Danske banke. Mes su vaiku laukėm 20 minučių kol panelė aptaurnaus savo pažįstamą, kurį priėmė be eilės.
Danske banko klientas Aleksej parašė atsiliepimą:
Teikia tik melaginga informacija. Max. paskolos teikimo laikotarpis yra 25 metai, o ne žadėti 30 metų, nekompetitingi konsultantai nepaaiškino finansavimo sąligų ir pradinio įnašo sumos, užtikrindami kad 20% tikrai pakankama suma, nors blokiniai namai dengiami tik 60%. Tik patirti nuostoliai ir nusivilimai, bei prarastas laikas.
Danske banko klientas Lostas parašė atsiliepimą:
Jei tik tenka paciam kiek nors naudotis banko paslaigomis padaliniuose, visada pirmenybe teikiu Danske Bankui. Kiek kartu man teko lankytis, tiek kartu aptarnavimo kokybe pradziugina ir nereikia laukti ilgai. Kiti bankai ne labai stengiasi pasidometi kaip viskas sekasi ir ar nereikia kokios nors pagalbos ar pasalaugu. Tikrai, kad Danske bankas yra labiau asmeninis bankas.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube