Dėl DNB sąskaitos uždarymo
DNB banko klientė Liucija parašė atsiliepimą:
Prašyčiau uždaryti mano banko sąskaitą. 2017-07-17 gavau iš jūsų sms su prašymų atsiskaityti už sąskaitos aptarnavimą, o 2017-07-28 įspėjimą apie skolos išieškojimą, jeigu nepapildysiu savo sąskaitos. Aš skambinau 1608, bet ragelį padėjo. Po 1 sms tikėjausi, kad uždarysite mano sąskaitą, tuo labiau, kad jokių operacijų ilgą laiką ne vyksta. Maloniai prašau uždaryti mano banko sąskaita dabar. Esu ilgalaikė bedarbė, pašalpos taip pat ne gaunu, nekilnojamojo ir kilnojamojo turto ne turiu, esu netekėjusi, bevaikė. Informacija, kad už sąskaitos turėjimą, net jeigu joje ir nėra lėšų reikia mokėti sužinojau tik dabar iš jūsų, kitaip būčiau seniai ją uždariusi. Šiemet kalbėjomės telefonu su banko darbuotoja, ji sužinojus apie mano finansinę padėti ir bedarbystę ne įspėjo manęs, kad reikės mokėti už sąskaitos aptarnavimą net jei joje nėra lėšų ir operacijos ne vykdomos. Tad susiklosčiusioje situacijoje matau ir banko kaltės. Tad būkime supratingi vieni kitiems. Būkite malonus, tiesiog uždarykite mano sąskaitą. O aš pasimelsiu Dievui už DNB banko sėkmę. Pagarbiai ir su viltimi Liucija

Liucija Andrijavskaitė (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.