DNB banko klaidos įvedant duomenis ir interneto banke
DNB banko klientas Oleg Belikov parašė atsiliepimą:
Laba diena, noriu parašyti skundą , nes tai yra mums labai svarbu dėl jūsų darbo ir darbuotojos. Jei neklystu mes atvykome rugsėjo 8 į Jūsų pagrindinį DnB banko skyrių Vilniuje, Basanavičiaus gatvėje. Aš padėjau atidaryti močiutei sąskaitą Jūsų banke. Mano vardas Oleg Belikov, močiutės Galina Belikova. Jūsų darbuotoja Samanta Juteikenė padėjo atidaryti mums. Buvo sutarta, kad Kortelę ji atsiims Klaipėdos Akropolio filiale pirmadienį. Kai močiute atvyko su savo dukra į Akropolį jie nerado kortelės ten, kortelė buvo kitame filiale, jos nuvažiavo į kitą filialą, kai atvyko namo, rado kad kortelėje klaidingai parašyta pavardė ir namų adresas sutartyje. Kaip galima klaidingai rašyti is paso??
Reiškia Jūsų banke dirba ne profesionalai! Po to mes padėjom mačiutei su elektronine bankininkyste, bet buvo užblokuotas, nes neteisingai buvo įvesti numeriai, bet viską darom pagal instrukciją, kai skambinom i banką, jie atblokavo, patikrino kad nebuvo jokių klaidų, ir pasake bandykit dar karta, kai pabandom kitą kartą vėl užblokavo, ir iki šiol, reiškia pas jus kažkokia klaida! Močiute gavo stresą dėl jūsų darbo!!
Būtumėm dėkingi kad jūs išnagrinėtumėt tokias problemas labai rimtai ir atsiprašytumėt raštu!
Močiutė kolkas Klaipėdoje, rašykite į tą adresą (Kuncu g. 11-33) ir į mano emaila. Dėkui!

(Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.