DNB nevertina savo klientų ir skatina pereiti į kitą banką su visom 5 įmonėm
DNB verslo klientė Andželina parašė atsiliepimą:
Prieš porą metų teko atsidaryti įmonės sąskaitą DNB banke. Tikrai darbuotojas įdėjo daug pastangų ir pritaikė palankesnes sąlygas, kad be šios įmonės prikalbino ir kitų mums priklausančių įmonių sąskaitas perkelti į šį banką. Tuom viskas, kas buvo gera ir malonu pasibaigė.
Toliau nemalonios staigmenos. Pinigai eina ilgiau, personalas ne viską iškart sutvarkė, kad pats galėtum sąskaitas kita valiuta atsidaryti internete. Teko su tuom susidūrus vėl lėkti į banką, stovėti eilėje. Mokesčiai dideli. Nuo 2016m. prasidėjo laiškai parašyti nemalonia forma - grasinantys apriboti tavo operacijas, jei nepateiksi jiems jų reikalaujamos informacijos apie akcininkus arba neužpildžius anketos. Gavus tokį laišką, net nesigilinant į turinį, norisi pereiti į tą banką, kur su klientais bendraujama maloniai be jokių grąsinimų. Juolab, kad prašo tokios informacijos, kurią, kaip paskui patys išsiaiškino, kad turi ir nebereikia jos pateikti.
Tai pirmas bankas, kuris nevertina savo klientų ir skatina pereiti į kitą banką su visom 5 įmonėm.

Andželina (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.