DNB pats blogiausias bankas su kuriuo yra tekę bendrauti
DNB banko klientas parašė atsiliepimą:
Pats blogiausias bankas su kuriuo yra tekę bendrauti. E-paslaugų suteikimo kokybė beviltiška, el. bankininkystė neaiški, nesuprantama, funkcijos išmėtytos, nelogiška tvarka. Norint atlikti paprastą pavedimą, reikia turėti X kortelių, sukurti X mokėjimų. Paskambinus telefonu, konsultantai, nesugeba atsakyti į paprastus mokėjimų klausimus. Bankomatų skaičius itin mažas, centrų skaičių taip pat, kiekviena paslauga apmokestinta neaiškiom sumom. Būsto kredito konsultantai, toks įspūdis, kad pirmą kartą susidūrė su šia paslauga....

Lauras (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
TIkrai taip, teko atidaryti pas juos sąskaita (darbdavio reikalavimas). E bankas nepatogus, daugybė kodų, nuskaičiuoja už viską, neleidžia paprastai atsisakyti visokių mokėjimo krepšelių, kuriuos patys įperša automatiškai, informacijos telefonas apmokestintas ir po minutės bendravimo su robotu gavau atsakymą, kad klientų aptarnavimo specialistų šiuo metų nėra (11 val. dienos kreiptasi), banko skyriuose be paso neaptarnauja, vairuotojo pažymėjimas netinka, negalėjau nei papildomų mokėsčių atsisakyti, nei sąskaitos uždaryti. Labai nusivilęs šiuo banku.
Su el bankininkyste taip sutinku tu lapeliu korteliu kruva. Sekantis dalykas privaciam asmeniui uz visas iplaukas ir mokejimus atskaitoma nemazai. Zadu keisti banka. daug visko atskaiciuoja ir priskaiciuoja salygos netenkina.
Na uzsakiau kortele, del ligos jos nepasiemiau laiku... tad teko ir uz kortele susimoket ir suzinot, jog ji nebegalioja.... gal tai niekis, nemaloniausia yra gaut grasinamus laiskus is banku... tokius raso I dnb ir seb ir swed bankas, VMI. Tai vadinamas mandagus tonas paprastam zmogui....