DNB Pretenzijų sprendimo skyrius neatlieka savo funkcijų
DNB banko klientas Romanas parašė atsiliepimą:
Reiškiu nepasitenkinimą DNB banko pretenzijų sprendimo skyriui. Į mano pateiktą pretenziją bankas nesugeba atsakyti praėjus daugiau kaip mėnesiui. Jokio paaiškinimo dėl ko vilkinamas pretenzijos nagrinėjimas nesulaukiama. Kaip ilgametis banko klientas jaučiuosi pažemintas tokio aplaidaus ir abejingo banko darbuotojų elgesio. Geros bankų praktikos kodeksas svetimas DNB bankui. Ieškau patarimo, kur galėčiau kreiptis toliau, kai bankas ignoruoja savo klientus.

Romanas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Gerb. Romanai, pateikėme Jūsų pateiktą informaciją DNB banko atstovams ir lauksime jų reakcijos bei atsakymo. Su Jumis turėtų susisiekti DNB banko atstovai ir spręsti problemą. Stengsimės, kad gautumėte atsakymą iš šio banko kuo greičiau.