DNB Pretenzijų sprendimo skyrius neatlieka savo funkcijų

2015-07-07

DNB banko klientas Romanas parašė atsiliepimą:

Reiškiu nepasitenkinimą DNB banko pretenzijų sprendimo skyriui. Į mano pateiktą pretenziją bankas nesugeba atsakyti praėjus daugiau kaip mėnesiui. Jokio paaiškinimo dėl ko vilkinamas pretenzijos nagrinėjimas nesulaukiama. Kaip ilgametis banko klientas jaučiuosi pažemintas tokio aplaidaus ir abejingo banko darbuotojų elgesio. Geros bankų praktikos kodeksas svetimas DNB bankui. Ieškau patarimo, kur galėčiau kreiptis toliau, kai bankas ignoruoja savo klientus.

DNB bankas
DNB banko kliento nepasitenkinimas problemų sprendimu (nuotr. Bankai.lt)

Romanas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Steponas Jurelė | Bankai.lt
Prieš 5 metus

Gerb. Romanai, pateikėme Jūsų pateiktą informaciją DNB banko atstovams ir lauksime jų reakcijos bei atsakymo. Su Jumis turėtų susisiekti DNB banko atstovai ir spręsti problemą. Stengsimės, kad gautumėte atsakymą iš šio banko kuo greičiau.

Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2020 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų