DNB tragiškas aptarnavimo lygis ir nemandagios darbuotojos

2016-02-18

DNB banko klientas Žilvinas parašė atsiliepimą:

DNB banke tragiškas aptarnavimo lygis. Prisiskambinti neįmanoma, visada atsako, kad konsultantai užimti ir perskambins. Perskambina tik vieną kartą nežiūrint į tai, kad klientas gali būti užsiėmęs ir tuo metu neatsiliepti.

Tuomet norėdamas išspręsti problemą nuėjau į jų skyrių PC Panoramoj Vilniuje ir pamačiau sceną, kai jaunas vyrukas pareiškė konsultantei, kad laukia jau 45 minutes, o jinai sau toliau linksmai kalbėjo telefonu ir jo nepriėmė. Jis išėjo. Aš išlaukiau pusvalandį ir matydamas, kad su kitomis konsultantėmis situacija panaši, priėjau prie vienos ir paklausiau, ar nereiktų pakviesti papildomos darbuotojos, nes kiek galima laukti. Ji su išraiška "ko tu čia nori" atsakė: "Dirbam su klientais". Palaukiau dar porą minučių ir išėjau. Su banku nutraukiu sutartį ir niekam nerekomenduoju su juo prasidėti.

DNB bankui skundas
DNB darbuotoja su išraiška "ko tu čia nori" atsakė: "Dirbam su klientais" (nuotr. Bankai.lt)

Žilvinas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
DNB bankas
Prieš 4 metus

Laba diena, p. Žilvinai,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir apgailestaujame, jei ilgesnis nei įprasta laukimo laikas DNB skyriuje ir paskambinus bendruoju telefonu Jums sukėlė papildomų nepatogumų. Patikiname, jog dedame visas pastangas, kad klientus aptarnautume ir profesionaliai, ir operatyviai.

Taip pat dėkojame už Jūsų atsiliepimą apie situaciją DNB Panoramos skyriuje, kurią detaliai aptarėme su skyriaus vadove, kad panašių atvejų išvengtume ateityje. Papildomai primename, kad siekiant išvengti eilių konsultacijos laiką skyriuje galima rezervuoti iš anksto užpildžius formą, kurią rasite čia (https://www.dnb.lt/lt/apie-banka/kontaktai/privaciu-klientu-registracija-i-susitikima)

Dar kartą apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų. Kilus klausimams dėl DNB paslaugų maloniai prašome kreiptis Jums patogiu būdu – trumpuoju telefonu 1608, el. paštu info@dnb.lt arba užsukti į bet kurį Jums patogų skyrių. Geros Jums dienos!

Pagarbiai,
Klientų patirties specialistė Eglė

Robertas Espanas
Prieš 4 metus
Toliau nuo banku, miegosi geriau.
Kestutis Macenas
Prieš 4 metus
sitas bankas zuliku, turejau su juo reikalu
Stasys Stasievicius
Prieš 4 metus
taip , uz dnb blogiau tik swedbanky , ten istisai pensininkus raugina eilese ir pastoviai tvyro susmirdusiu koju smarve. Gal koki kaifa gaudo ...be to nuo kiekvienos saskaitos drozia lupena i save kas menesi ir net i minusa varo . Tas pat ir seb , skandinaviske enskilda banken tik ten smarve mazesne ir eiles
Vilma Ruzgailė
Prieš 4 metus
hm... viena negraziai aptarnavo, o sako, kad visos tokios. Negalima sitaip apie visas apkalbeti. P.S nedirbu banke
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2020 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų