Eilės SEB banko Laisvės alėjos filiale Kaune
SEB banko klientas Tomas parašė atsiliepimą:
Sveiki, minėtame filiale (kaip ir kitur) yra įrenginys klientų eilei valdyti. Tame įrenginyje galite pasirinkti paslaugą, dėl kurios kreipiatės. Vadybininkai specializuojasi, todėl priklausomai nuo reikalų būsit nukreipti į eilę pas vienus ar kitus žmones. Mano situacija buvo tokia, kad buvau pastatytas į eilę, tačiau jos neaptarnavo nei vienas vadybininkas. Paklausiau informacijoje, tai man dirbančio vadybininko irgi negalėjo parodyti, nes vyko kažkoks susirinkimas. Laukiau visą valandą be reikalo (eilėje buvau pirmas). Be to man paaiškino kad reikia dėl apsilankymo registruotis telefonu. Tai kam ta elektroninė eilė? Kodėl nėra pateikiama tokia informacija iš karto atvykus į banką? Gyvenkime draugiškai, tačiau gerbkime vieni kitus ir taupykime laiką!
Tomas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.