Jei nenori SEB nepatogumų - rinkis kitą banką

2010-12-15

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

Jau nebe pirmą kartą tenka patirti nepatogumų dėl SEB banko kaltės. Ir kiekvieną kartą tai susiję su kortelės galiojimo laiku.
Pirmą kartą paskambinau likus 2 mėnesiams iki kortelės galiojimo laiko pabaigos ir norėjau sužinoti pratęsimo procedūrą.

Man mandagiai papasakojo (pamelavo), kad informuoja laišku ir automatiškai užsako naują kortelę, kurią tereikia pasiimti.
Deja, joks laiškas neatėjo, o atvykus pasiimti "automatiškai pratęstos" kortelės paaiškėjo, kad ji net nepradėta gaminti.

Po poros metų situacija pasikartojo su debetine kortele - nei laiško, nei kortelės. Nuvykus į banką komentaras buvo vienas - atleiskite už nepatogumus. Reziume - nenori nepatogumų, rinkis kitą banką.

SEB skyrius
Dėl SEB darbo patiriami nepatogumai (nuotr. Bankai.lt)

SEB-klientas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų