Jei nenori SEB nepatogumų - rinkis kitą banką
SEB banko klientas parašė atsiliepimą:
Jau nebe pirmą kartą tenka patirti nepatogumų dėl SEB banko kaltės. Ir kiekvieną kartą tai susiję su kortelės galiojimo laiku.
Pirmą kartą paskambinau likus 2 mėnesiams iki kortelės galiojimo laiko pabaigos ir norėjau sužinoti pratęsimo procedūrą.
Man mandagiai papasakojo (pamelavo), kad informuoja laišku ir automatiškai užsako naują kortelę, kurią tereikia pasiimti.
Deja, joks laiškas neatėjo, o atvykus pasiimti "automatiškai pratęstos" kortelės paaiškėjo, kad ji net nepradėta gaminti.
Po poros metų situacija pasikartojo su debetine kortele - nei laiško, nei kortelės. Nuvykus į banką komentaras buvo vienas - atleiskite už nepatogumus. Reziume - nenori nepatogumų, rinkis kitą banką.

SEB-klientas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.