Jeigu jus ne Platininis Swedbank klientas - jus niekas
Nusivyliau Swedbanko darbuotojų aptarnavimo kokybe Vilniuje prekybos centre Panorama. Atėjau uždaryti sąskaitą, manę perspėjo kad su kasa dirba tik viena darbuotoja, sutikau palaukti. Pralaukiau 25 min.
Mačiau kaip atsilaisvino darbuotoja dirbanti su kasa, bet aš nebuvau pakviesta, nors skyriuje jau nebeliko laukiančiųjų. Palaukiau dar 15 min. (kasa buvo tuščia), atėjo dar viena klientė, kurį ir buvo pakviesta iš karto, kaip man paaiškino „Platininė klientė“. Pasijutau „antros rūšies“ žmogum. Gal nereikia smerkti kliento jeigu jis atėjo uždaryti sąskaitą, tai mano sprendimas ir mano teisė parinkti tą banką, kuris mane pilnai tenkina.
Paaukojau savo pietų pertrauką, likau alkana ir sugadinta nuotaika.

Larisa (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.