Jeigu jus ne Platininis Swedbank klientas - jus niekas

2016-11-29

Nusivyliau Swedbanko darbuotojų aptarnavimo kokybe Vilniuje prekybos centre Panorama. Atėjau uždaryti sąskaitą, manę perspėjo kad su kasa dirba tik viena darbuotoja, sutikau palaukti. Pralaukiau 25 min.

Mačiau kaip atsilaisvino darbuotoja dirbanti su kasa, bet aš nebuvau pakviesta, nors skyriuje jau nebeliko laukiančiųjų. Palaukiau dar 15 min. (kasa buvo tuščia), atėjo dar viena klientė, kurį ir buvo pakviesta iš karto, kaip man paaiškino „Platininė klientė“. Pasijutau „antros rūšies“ žmogum. Gal nereikia smerkti kliento jeigu jis atėjo uždaryti sąskaitą, tai mano sprendimas ir mano teisė parinkti tą banką, kuris mane pilnai tenkina.

Paaukojau savo pietų pertrauką, likau alkana ir sugadinta nuotaika.

Swedbank
Swedbank

Larisa (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų