Kalėdinė dovana iš DnB Nord banko
DnB Nord banko klientė Rimantė parašė atsiliepimą:
Siuo metu auginu sesiu menesiu sunu, o ir dar tas nelemtas gripas kamuoja. Tad kucioms maisto parupinti galejau tik kai vyras nedirba ir gali su vaiku pabuti. Pasvarscius, kad 23d. vakara parduotuves bus sausakimsos, nusprendziau apsipirkti 24d. ryta.
Kuciu ryta, pabandzius nusiimti pinigu, bankomato ekrane pasirode uzrasas, ANULIUOTA. Pirma pagalvojau kad kazka ne taip suvedziau. Pabandziau antra karta. TAS PATS! Pabandziau kita bankomata: TAS PATS! Pabandziau parduotuvej atsiskaityti: ir ten nieko negavau. Tad sakoma iki kuciu skolas reikia grazinti, o man teko skolintis :( nes negalejau savu pinigu panaudoti.
Po svenciu nuvykus i DnB nord banka (basanaviciaus g.) administratore mane informavo, kad mano kortele deaktyvuota. Nors ja atsiemiau tik siu metu rugsejo menesi ir kuri turi galioti du metus. Pasirodo del nezinomu priezasciu kazkodel butent mano kortele eme ir deaktyvavosi. Kas kaltas? Tikrai ne bankas. Matyt kaip visada aplinka kalta.
Kortele visgi aktyvavo, bet dar prasyma turejau parasyti, kad as ja naudojuosi, tik gaila, kad deaktyvuoti jie gali be jokio rasto :(
Taigi mielieji, turekite visada grynuju pinigu, nes tokia banko dovana per sventes yra labai nemaloni ir sujaukia visus planus. Pasijunti tikras vargsas, pinigu turi, bet jie klaidzioja kazkur ore, ir ju negali pasiekti :(

Rimantė (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.