Klientė nusivylusi SEB banko klientų aptarnavimu
2015-09-29
SEB banko klientė Jurgita parašė atsiliepimą:
Kaip klientė, esu labai nusivylusi SEB banko klientų aptarnavimu. Šį rugsėjį du kartus kreipiausi į banko darbuotojas Vilniuje, Žirmūnų 2 ir Savanorių pr., ir buvau labai grubiai aptarnauta. Tikrai daugiau nesikreipsiu ten ir apie sąskaitos atidarymą negali būti nei kalbos. Ir niekam nerekomenduoju šio banko.

SEB skyriuose Vilniuje, Žirmūnų 2 ir Savanorių pr. klientė buvo grubiai aptarnauta (nuotr. Bankai.lt)
Jurgita Danieliute (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Rašyti komentarą
Atsakyti į klausimą