Klientės atsiliepimas: Šiaulių banke prastas aptarnaujančiųjų asmenų darbas
2016-02-01
Šiaulių banko klientė Palmyra parašė atsiliepimą:
Sveiki, Šiaulių banke labai prastas aptarnavimas daugelyje skyrių. Paprašai suteikti informacija, tai ponios arba panelės arba nežino ir nieko nepasako apie tai, ko klausi, arba liepia eiti namo ir pačiam jų sistemoje susiieškoti to, ko tau reikia. Instrukcijos nepateikiamos. Tai labai nemandagu ir neprofesionalu. Niekas iš darbuotojų nėra net atsiprašęs dėl prasto banko darbo. Labai nemalonu tokiame banke lankytis. Apgailestauju, kad turiu tokiame banke lankytis.

Šiaulių banke labai prastas aptarnavimas daugelyje skyrių (nuotr. Bankai.lt)
Palmyra P. (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Šiaulių.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Komentarai
Lukas Valatavičius
Prieš 4 metus
Mano nuomone, visi bankai stengiasi dirbti ir klientus aptarnauti nepriekaištingai. Žinoma būna dienų kai tas aptarnavimas nėra tobulas, kai įsivelia vienokia ar kitokia bankininko klaida. Tačiau kam iškarto žmones smergti ir viešai juos apipilti (negražus žodis). Pats neseniai susidūriau su keliais nesklandumais banke (kitame, ne SB.) nesusilaikiau, parašiau jiem privačiai į feisbuką. Viskas buvo išsiaiškinta ir sutvarkyta labai skubiai, taip pat manęs 10 kartų atsiprašė. Žinoma, gal ir per piktai aš ten parašiau viską, bet neskelbiau visiems viešai to kas man nutiko. Klaidas daro visi išakyrus tuos, kurie nedirba ir nieko neveikia.
Rašyti komentarą
Atsakyti į klausimą