Marijampolės DNB skyrius krapšto nosį

2014-10-04

DNB banko klientas Vytautas parašė atsiliepimą:

Šiandien nuvykau į DNB banko Marijampolės skyrių. Pagal galiojančią tvarką išėmiau kliento laukimo numerėlį ir pradėjau laukti.. iš salėje esančių 8 klientų aptarnavimo vietų dirbo tik dvi. Nežinau ką dirbo tačiau klientų tose vietose nebuvo. Gal keturi klientai lauke savo eilės. Netrukus iš tarnybinės patalpos išėjusi darbuotoja savo darbo vietoje ėmėsi darbo. O kitoje darbo vietoje esanti garbingo amžiaus darbuotoja vis dar šmėsčiojo į savo kompiuterį kažkam paskambindavo bet klientų nesikvietė prie savo stalo.

Apie 20 min. pratrypčiojus pastebėjau jog gerokai po manęs atėjusius klientus jau kviečia o aš vis dar laukiu. Galų gale pasirodė dar kokia tai klientė ponia kuri mandagiai pasiklausus ar ją aptarnaus be asmens dokumento atsisėdo be jokio kvietimo pas ta senetlyvą darbuotoją prie stalo ir pradėjo tvarkytis savo reikalus. Tuomet aš jau neiškenčiau ir paleidęs keletą necenzūrinių žodžių pasiteiravau kokia sistema čia jie dirba. Kokiu principu nusprendžia ką aptarnauti o kas turi laukti. Kadangi automobilyje buvau palikęs savo dar dviejų metukų neturintį sūnų negalėjau ilgiau laukti nei atsakymo nei savo eilės pabaigos. Tą seną pagal amžių darbuotoją atsimenu nuo pat savo pirmo DNB banke vizito prieš tris metus. Dar tada pastebėjau jog jos darbo našumas neigiamas. Ji darbo vietoje elgdavosi tarsi tarsi tai būtų pirmoji jos darbo diena.

Gerbiamieji banko vadovai, jūsų pavaldiniai dirba tiesiogiai su klientais. Būkit geri, užtikrinkite prašau jog nuo jūsų darbuotojų sklindantis nemalonus kūno kvapas bei burnos kvapas ateityje netrikdytų klientų. Suprantu kaip yra nedrąsu tai pasakyti nes mes visi ateiname pas jus vienokios ar kitokios paslaugos. Tačiau už jas mes sumokame savo uždirbtais pinigėliais ir todėl išskyrus finansinį diskonfortą neprivalome kiekvieną kartą gauti vis po kažką papildomai nemalonaus.

Ačiū didelis telefonu mane konsultavusiai DNB specialistei kurios vardo dėl jo sudėtingumo neįsidėmėjau. Ji labai maloniai, suprantamai ir labai greitai viską paaiškino bei pasiūlė sprendimą kaip man viską susitvarkyti išvengiant apsilankymo Marijampolės DNB banko skyriuje. Šitas nesusipratimas privertė mane savo nepasitenkinimą išlieti ant visai nekaltų sau artimų žmonių už ką jų atsiprašau. Privalėjau vairuoti jausdamas nervinę įtampą o tai tiesiogiai kėlė pavojų mano ir sūnaus gyvybei. Nenorit papulti į tokią situaciją? Venkite šio banko!!!

DNB banko klientas nepatenkintas Marijampolės skyriumi (nuotr. Bankai.lt)

(Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2020 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų