Mažos įmonės apeikite Swedbank banką
Swedbank banko verslo klientas Kasparas parašė atsiliepimą:
Ne pirmą kartą labai nusivylę šiuo banku. Paskutinį kartą padarė dovanėlę, pakėlė pinigų nuėmimo įkainius ir tinkamai neperspėjo savo verslo klientų, taip praradome apie 1000lt. Nuvykus į padalinį teisinosi, kad rašė žinutę į internetinį banką (į kažkokį skyriuką kur visos reklamos keliauja ir žmogus net dėmesio neatkreips). Prie jos akių prisijungėm prie e-banko ir nieko neradome tarp žinučių, pasirodo, kad neskaitytos žinutės automatiškai ištrinamos (kur logika???).
Manau darant tokius pakeitimus būtina bent jau iššokantį langą prieš akis padaryti su PERSPĖJIMU raudonom raidėm, manau nėra sudėtinga. Kam pasiskųsti irgi nerasite, nes su aukštesnes pareigas atliekančiu darbuotoju galima bendrauti tik raštišku kreipimusi į kurį per mėnesį laiko atrašo teisininkai su įstatymo straipsniais įrodančiais kaip teisingai jie viską daro (jokio žmogiškumo) ir koks tu pats kaltas dėl visko, kad nepastebi.
Gaila, kad nėra lengva pasikeisti įmonei banką, tad tenka sukąsti dantis ir gyvent toliau.. Belieka tik perspėti, jei dar neesate jų klientas, tai TIKRAI nepatarčiau juo tapti, ypač pradedančioms įmonėms, nes jau daug kartų teko nusivilti, net paskolą lengviau gauti kitame banke, nei 8 metus išbuvus šiame. Žiūri TIK SAVĘS, o į mažas įmones ar žmogų žiūri iš labai aukštai. Tad rinkitės mažesnius bankus, kurie vertina ir "mažus" klientus. Sėkmės.

(Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.