Nekokybiškas aptarnavimas Swedbanke
2014-11-05
Swedbank banko klientė Lina parašė atsiliepimą:
Praradau galimybę naudotis kreditine kortele dėl banko informacijos nesuteikimo. Beje, dėl netinkamo informacijos suteikimo, nukentėjau finansiškai ir morališkai. Bankas nepatikimas. Jei darbuotojas padarys klaidą, teks susimokėti už ją klientui.

Swedbank banko padalinys (nuotr. Bankai.lt)
(Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Rašyti komentarą
Atsakyti į klausimą