Nekokybiškas Swedbank aptarnavimas, nepagarba klientams
Jau kelintą kartą susiduriu su problemomis nuėjusi į Swedbanką... Neišgirstu konkrečių atsakymų į klausimus, tenka ilgai laukti eilėse, iškilus problemai nesiūloma jokio sprendimo. Buvau susitaikiusi su tuo, kad mažos būsto paskolos šiam bankui tiesiog "neapsimoka" ir gavau paskolą kitur...
Šį kartą prireikus skubiai pagaminti kreditinę kortelę, vykstant į užsienį, sulaukiau tik, klausimų "Kodėl neužsiregistravote konsultacijai? neturiu laiko..." bei aiškinimo, kad kortelę įmanoma pagaminti nebent per 7-10 darbo dienų, jokių kitų alternatyvų, sprendimų nebuvo pasiūlyta. Pasijutai tikrai nevertinama ir nereikalinga.
Ruošiuosi atsisakyti banko paslaugų.
Jūratė (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.