Nesuvokiamas košmaras Nordea banke imant paskolą
Kažkoks nesuvokiamas košmaras... Iš karto kai atėjome kalbėtis dėl paskolos atrodė viskas gerai, užpildėm prašymą, prižadėjo, kad gali duoti daugiau, nors mums kaip ir nereikėjo tiek daug.
Surinkome dokumentus. Pažadėjo ketvirtadienį duoti atsakymą. Paklausiau AR VISKAS GERAI SU DOKUMENTAIS? AR VISKO UŽTENKA? Atsakymo negavau... Atėjo ketvirtadienis, penktadienis, pirmadienis (skambinu, neatsiliepia, rašau, neatrašo).
Skambinu į informaciją, pažadėjo perduoti, kad skambinau. Po pusės dienos ATRAŠO: NEUŽTENKA DOKUMENTŲ... ATSIUSKITE DAUGIAU.
Viską išsiunčiu pirmadienio vakare, pažadėjo antradienį duoti atsakymą. Antradienis tyla. Trečiadienis: GALIME DUOTI TIK TIEK ... . O mums to neužtenka... .
Sugaišome daug laiko veltui, ne į vieną klausimą neatrašinėjo, viską reikėjo "jėga" išprašinėti po 10 kartų.
Žodžiu: AČIŪ BANKUI UŽ "NUOŠIRDŲ IR MALONŲ BENDRAVIMĄ".

Nordea klientas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Nordea.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.