Padėkite, negaliu atsiskaityti Swedbank mokėjimo kortele, turbūt užblokavo
2015-09-30
Swedbank banko klientė Viktutė parašė klausimą:
Aš esu Vokietijoje, nuėjau atsiskaityti į parduotuvę su Swedbank kortele, ir keletą kartų teko koda rinkt, ir nėjo apmokėt, turbūt užsiblokavo, ką man daryt dabar?

Galimai užblokuota Swedbank kortelė užsienyje, ką daryti? (nuotr. Bankai.lt)
Viktutė Markevičienė (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Komentarai
Steponas Jurelė, Bankai.lt
Prieš 10 metų
Viktute, dėkui už klausimą, rekomenduojame atlikti šiuos žingsnius:
- Įsitikinkite ar tikrai Jūsų kortelė yra užblokuota, nueikite į bankomatą, įkiškite kortelę ir įveskite pin kodą, jeigu matysite savo sąskaitos likutį - kortelė neužblokuota, o tiesiog įvyko klaida dėl parduotuvės atsiskaitymo įrangos;
- Jeigu įsitikinote, kad kortelė užblokuota, tuomet skambinkite Swedbank telefonu ir praneškite apie šią problemą. Telefono nr. skambinant iš užsienio +370 5 268 4444
Jūsų situacija perduota Swedbank atsakingiems asmenims.
Rašyti komentarą
Atsakyti į klausimą