Per Swedbank darbuotoją patyrėme nepatogumų
Buvome užsakę seneliui banko kortelę telefonu, pasakė kada bus, atvykus į Kelmės banką pasakė, kad banko kortelė yra nepadaryta kažkas ten jei raudonuoja ir likom be banko kortelės tik ją užsisakėm. Ir mums neleido padaryti seneliui elektroninės bankininkystės, nes ale senelis nieko nesupras ir nepadarė.
Paskambinus po to bendruoju numeriu (jau kaip buvom Šiauliuose) pasakė, kad kortelė buvo padaryta ir konsultantė privalėjo padaryti internetinę bankininkystę. Tai dabar po poros savaičių teks vėl važiuoti į Kelmę kartu su seneliu atsiimti kortelę, nors mums tai yra labai sudėtinga, todėl, kad žmogus senas ir sunku žmogui vaikščioti, tai per tokias varnas vėl žmogus turės kankintis...

Ernesta (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.