Radviliškio DNB bankas prastai aptarnauja
DNB banko klientė Raminta parašė atsiliepimą:
Oficialiame tinklalapyje DNB skelbiama, kad trejus metus iš eilės bankas pats geriausias klientų aptarnavimo srityje. Drįsčiau labai nesutikti. Radviliškyje jokiame kitame banke (esu 4 bankų klientė) neteko susidurti su tokiu aptarnavimu.
"Mergaitės" neskuba aptarnauti, dirba savo darbus kompiuteryje, o klientai laukia. Šiandien buvo išvis kuriozas: atėjo klientas, prieš jį laukėme dviese, "dirbo" 2 langeliai, realiai - tik 1. Tas klientas matomai pažįstamas tos, kuri nedirbo, priėjo ir pasiprašė aptarnaujamas. Toji paspaudė jo skaičiuką, pakeitė jam valiutą, baigusi aptarnavimą - vėl sėdi ir jokio kliento kito nekviečia, galiausiai - išvis išėjo. Tai kokia čia leiskite paklausti klientų aptarnavimo politika. Pralaukiau pusę valandos beveik tuščiame banke, tuo tarpu kituose sugaišau maždaug po 5 minutes.
Nusprendžiau nutraukti visas sutartis. Reikia gerbti ir kliento laiką.

Raminta (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Siauliuose, Dvaro gatvej irgi tas pats. 3 zmones banke, o lauki 40min ir nesulauki. Is 6 kasu tik 1 dirb, kartais 2.