Reikia užsakyti SEB paslaugų krepšelį, bet neįmanoma

2017-02-10

SEB banko klientė Dalia parašė atsiliepimą:

Kadangi nuo vasario mėn. nauja tvarka, norėjau ir aš pasirinkti paslaugų planą. Prisijungiau prie el. bankininkystės, bandau pasirinkti tą planą, deja negaliu, man siūloma užsisakyti kortelę nors mano kortelė dar nepasibaigusi. Paskambinau į banką, ten paklausė asmens kodo ir kt. duomenų nustatyti tapatybei ir tada gavau atsakymą, kad negalėsiu pasirinkti paslaugų plano, nes sutartyje nepadėta kažkokia varnelė, todėl reikia atvykti į banką perdaryti sutartį.

Gyvenu Telšiuose, kur deja užsidarė banko padalinys, tai taip išeina, kad turiu važiuoti į kitą miestą, kad galėčiau pasirinkti tą nelemtą paslaugų planą, kitaip brangiai kainuos kiekvienas pervedimas ir pinigų įskaitymas.

Jau geriau uždarysiu sąskaitą šiame banke, jeigu ten tokios nesąmonės. Tą mano sutartis standartinė, kaip ir visų, tai manau ne man vienai tokios problemos.

Paslaugų krepšelius visuose bankuose galite palyginti Bankai.lt portale.

SEB krepšelis
Neįmanoma užsakyti SEB krepšelio

Dalia (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2024 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų