Reikia užsakyti SEB paslaugų krepšelį, bet neįmanoma
SEB banko klientė Dalia parašė atsiliepimą:
Kadangi nuo vasario mėn. nauja tvarka, norėjau ir aš pasirinkti paslaugų planą. Prisijungiau prie el. bankininkystės, bandau pasirinkti tą planą, deja negaliu, man siūloma užsisakyti kortelę nors mano kortelė dar nepasibaigusi. Paskambinau į banką, ten paklausė asmens kodo ir kt. duomenų nustatyti tapatybei ir tada gavau atsakymą, kad negalėsiu pasirinkti paslaugų plano, nes sutartyje nepadėta kažkokia varnelė, todėl reikia atvykti į banką perdaryti sutartį.
Gyvenu Telšiuose, kur deja užsidarė banko padalinys, tai taip išeina, kad turiu važiuoti į kitą miestą, kad galėčiau pasirinkti tą nelemtą paslaugų planą, kitaip brangiai kainuos kiekvienas pervedimas ir pinigų įskaitymas.
Jau geriau uždarysiu sąskaitą šiame banke, jeigu ten tokios nesąmonės. Tą mano sutartis standartinė, kaip ir visų, tai manau ne man vienai tokios problemos.
Paslaugų krepšelius visuose bankuose galite palyginti Bankai.lt portale.
Dalia (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.