SEB banko klientė: SEB Vilniaus Akropolyje eilės ir pikti darbuotojai
SEB banko klientė Rūta parašė atsiliepimą:
Buvau šiandien SEB Vilniaus Akropolio filiale. Žmonių pradžioje buvo nedaug, bet didesnė pusė operatorių sėdėjo darbo vietose ir ilgą laiką žmonių neaptarnavo. Savo eilės laukti teko valandą ir penkias minutes. Eilės pagaliau sulaukus, operatorė pirmiausia pradėjo siūlyti banko paslaugas, kurių man visai nereikia, tik po to teikėsi aptarnauti. Kita darbuotoja zujo po salę ir garsiai piktinosi, kad visą gruodį padėtis labai bloga ir visą laiką pilna klientų, bet čia, jų, žmonių, pasirinkimas. Nors ta darbuotoja greičiausiai teisi - geriau pasirinkti kitą banką. Kur klientus bent šiek tiek labiau vertina.

Rūta (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.