SEB bankui ilgamečiai klientai - nulis

2012-08-21

SEB banko klientas Kestas parašė atsiliepimą:

Nesu nei pirmus žingsnius bankininkystės tinklapiuose žengiantis diletantas, nei nuolat finansines klaidas darantis pinigų švaistūnas, be to, turiu pora aukštųjų išsilavinimų ir naudodamasis kitų bankų bankininkystės sistemomis klaidų kažkaip sugebu išvengti. Dar daugiau, kas mano aprašomam subjektui gal pasirodys svarbu, dar nuo ano tūkstantmečio, beveik nuo pat "Vilniaus banko" įsikūrimo esu nuolatinis dabar į "SEB" persivadinusio banko, nors ir “privatus”, bet klientas.

Liepos 10 d. atlikau mano, kaip eilinio banko paslaugų vartotojo akimis žiūrint, elementarią bankinę transakciją tarp SEB ir kito Lietuvoje registruoto - Šiaulių banko beveik taip pat kaip litas įprasta ir su litu susieta valiuta- eurais. Kaip visada (tik anksčiau tai darydavau litais) užėjau į labai įprastą ir jau šimtus kartų naudotą SEB elektroninės bankininkystės tinklapio skyrių "pervedimai”, po to rinkausi skyrių "Vietinis", o beje ten pat buvo galima rinktis ir "Tarptautinis". Suformavau ir atlikau nedidelės sumos pervedimą. Po kiek laiko pastebėjęs, kad tai kainavo 40 litų, žodžiu bei raštu kreipiausi į SEB banką, prašydamas atsižvelgti į mano prašymą grąžinti tos pat dienos ryte mano įsitikinimu nuskaičiuotą nepagrįstai didelį mokestį bei kaip atlygį už galimą geranorišką banko kompromisą pateikiau pasiūlymus, kaip panaikinti priežastis, kad kitąkart taip neatsitiktų). Nors vėliau paaiškėjo, kad kažkur tarp eilučių nereikšmingu šriftu buvo įrašytas įspėjimas apie tą nesuvokiamo dydžio mokestį, labiausiai buvau labai nustebintas iš metų į metus nekintančio banko užsispyrimo neatsižvelgti į mano pakartotinius siūlymus (pirmąkart tai siūliau jau prieš trejetą metų- 2009-aisiais), siekiant išvengti nesusipratimų bei klientų nuostolių pataisyti sąvokas (funkcijų ikonų pavadinimus) jų elektroninės bankininkystės tinklapyje.

Šiame tinklapyje pervedimų skyriuje pavedimų ikonas pakartotinai siūliau išskirti logiškai ir aiškiai, pavyzdžiui, taip: "Vietinis" į "Vietinis litais" ir "Vietinis užsienio valiuta", ar kitu jiems priimtinu panašiu būdu, pastarajame būtinai pateikiant pastabą apie iš esmės kitokius (didesnius) pervedimo mokesčius, pageidautinai pateikiant nuorodą ir/ar pacituojant atitinkamą punktą į SEB banko mokesčių dydžių sąrašą jų tinklapyje "http://www.seb.lt/pow/content/seb_ lt/Archyvas/paslaugu_kainynas_privatiems _0601.pdf", kur pažymėta, kad litais ir eurais, kaip ir kita užsienio valiuta tarp VIETINIŲ bankų atliekamiems pavedimams taikomi tarptautinių pavedimų įkainiai).

Kodėl tai siūliau? Pakartosiu tai, ką apie dešimt kartų sakiau banko kontaktų skyriaus darbuotojoms, kurios, beje, apskritai nemoka klausytis, išgirsti ir konstruktyviai bendrauti su klientais, o yra įpratę klientų pageidavimus ir pasiūlymus “numušinėti” keliomis sausomis ir klientą žeminančiomis klišėmis. Jos nuolatos pertraukinėjo ir kartojo mano "prievolę" nuolatos skaityti jų nuolat besikečiančių banko taisyklių ir kainininkų talmudus.

Ogi bandžiau banko žmonėms paaiškinti štai ką. KLIENTAS - atlikdamas bet kokį pavedimą skyriuje "Vietinis" pagal šio lietuvių kalbos žodžio reikšmę, suponuojančią į apibrėžtą lokaliausią veiksmo lokalizaciją būtent vietovėje (šiuo atveju toje, kurioje veikia bankas AB"SEB bankas", t.y. Lietuvoje!) - natūraliai supranta, kad jis, kaip ir įprasta atlieka tikrai VIETINĮ, o ne TARPTAUTINĮ pavedimą ir kad mokestis neturėtų skirtis iš esmės (t.y. beveik 29 kartus arba beveik 3000%). Aš tai traktuoju, kaip paliktą spragą (o kadangi apie tai 2009 m. buvau banką raštišku pranešimu įspėjęs, drįstu teigti- paliktą SĄMONINGAI ), siekiant ir toliau sukčiaujant pasipelnyti iš klientams atsitinkančių klaidų atliekant bankinius veiksmus. Juk jie tuo užsiima viešai klientų prieinamame ir reklamuojamame elektroninės bankininkystės tinklapyje, manipuliuojant sąvoka "vietinis". Beje, jiems siūlyčiau "nusileisti ant žemės", įsijausti į "Privačių" klientų rolę ir nebeįsivaizduoti, kad jie prieš atlikdami kiekvieną veiksmą SEB tinklapyje skaito (ar privalo skaityti) visas taisykles ar kainynus. Bankas turėtų trokšti, kad kiekviena jų teikiama paslauga kliento būtų intuityviai suvokiama ir kuo lengviau atliekama. Tie kaip aš susidariau vaizdą, sausi, dar neseniai vos iš nuostolių išbridę, valdybos pirmininką turėję atleisti ir vėl skandinavišku užtikrintumu kiekvienas verslininku besijaučiantys banko “tarnautojėliai”, matyt, nesuvokia, kad jų paslaugomis šiandien nori nenori tenka naudotis ir finansų bei teisės žinių ar bent įgūdžių neįgijusiems eiliniams piliečiams, ir bedarbiams bei pensininkams, o kitąkart ir nelabai primatantiems negalią turintiems žmonėms, kurių santaupas vyriausybė vos ne privaloma tvarka iš “Snoro” “išgelbėjo” į SEB banką, tenka naudotis ir pailsėjusiems, ir pavargusiems, ir susikaupusiems, ir išsiblaškiusiems .

Tie žmonės apskritai neprivalo būti SEB klientais, nes Lietuvoje bankų yra ne vienas. Save gerbiančio ir išlikti besistengenčio banko interesas yra branginti kiekvieną klientą. Banko interesas turi būti vienas – kad kiekvienas klientas būtų išklausytas, sėkmingas ir patenkintas- tik taip gali būti užtikrintos jų pajamos ir kaštų padengimas. Metodai panašūs į lupikavimą, manau, bankus veda į prarają. Aš kaip klientas, labai bijau, kad toks bankas, kuriam faktiškai nusispjaut į kliento potyrius , nuomones ir pasiūlymus, neišliks, o tai jau ir ne mano, kaip vis dar šio banko kliento, interesuose.

Puoselėdama tik tokią tobulėjimo ir bendradarbiavimo su klientais kultūrą (kaip SEB), Lietuvos bankų sistema išliks silpna ir pažeidžiama.

SEB bankas
SEB privalo gerbti klientus (nuotr. Bankai.lt)

Kestas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų