SEB darbuotoja nesuprantanti savo darbo

2013-07-11

SEB banko klientė Darius parašė atsiliepimą:

Vilniuje, Naugarduko filiale keičiant paprastą debeto kortelę i Mylimiausią, darbuotoja Inga Kostygova pasiūlė paslaugą atsiųsti kortelę paštu. Bėda ta, kad nepasakė, jog norint aktyvuoti kortelę reikia naudotis elektronine bankininkyste, nors pildant dokumentus klausė manęs ar naudojuosi e.bankininkyste.

Gavosi nei šiaip, nei taip. Vistiek turėjau eiti į banką, kad aktyvuotu. Esu ir supykęs ir nusivylęs. Už tai parašiau prašymą korteles kitą kartą pagaminus išduoti kitam filiale.


Darius (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų