SEB darbuotoja nesuprantanti savo darbo
2013-07-11
SEB banko klientė Darius parašė atsiliepimą:
Vilniuje, Naugarduko filiale keičiant paprastą debeto kortelę i Mylimiausią, darbuotoja Inga Kostygova pasiūlė paslaugą atsiųsti kortelę paštu. Bėda ta, kad nepasakė, jog norint aktyvuoti kortelę reikia naudotis elektronine bankininkyste, nors pildant dokumentus klausė manęs ar naudojuosi e.bankininkyste.
Gavosi nei šiaip, nei taip. Vistiek turėjau eiti į banką, kad aktyvuotu. Esu ir supykęs ir nusivylęs. Už tai parašiau prašymą korteles kitą kartą pagaminus išduoti kitam filiale.
Darius (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Rašyti komentarą
Atsakyti į klausimą