SEB neaptarnavo kliento nors iki darbo pabaigos buvo likę dar 30 min.
SEB banko klientė Jūratė Krapauskienė parašė atsiliepimą:
Noriu paklausti ir informuoti: š.m. liepos 31 d. 16.30 val. atvykus į SEB banko Fabijoniškių skyrių norėjau skubiai atidaryti sąskaitą močiutei pagal įgaliojimą, kad galėtų gauti pensiją. Nors iki darbo pabaigos buvo likę dar pusę valandos, prie trečio langelio dirbanti darbuotoja atsisakė atidaryti sąskaitą paaiškinusi, kad jau nebegalima patikrinti įgaliojimo, kadangi notarė nebegalės atsakyti ar įgaliojimas tikras ir pasiūlė kreiptis į kitą banką. Kadangi paskutinė mėnesio diena, tai nepateikus atidarytos sąskaitos numerio SODRAI iki pirmadienio 9.00 val. močiutė negaus pensijos už paskutinį mėnesį. Norėčiau paklausti ar šiais "komunikacijų laikais" iš tikrųjų taip sudėtinga per pusę valandos patikrinti įgaliojimą.

Jūratė Krapauskienė (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.