SEB nepanaikino rezervacijos, sukėlė nepatogumų
2013-11-30
SEB banko klientė Laura parašė atsiliepimą:
Vakar 2013-11-29 nuejau apsipirkti, ir pardaveja pasake, kad nepakanka lesu. Paskambinau klientu aptarnavimui, paaiskejo, kad nebuvo nuimta pinigu rezervacija uz apmokejima, kuri dariau internetu, nors pinigai jau ir nuskaiciuoti tos imones kuriai mokejau.
Vadybininke sake, kad viskas bus sutvarkyta ir pranes man telefonu. Deja, rezervacija dar vis kabo, mano kortele minusiniame balanse, o kadangi grynu pinigu nesinesioju, turejau skolintis. Labai malonu. Aciu.

SEB klientų aptarnavimo klaidos (nuotr. Bankai.lt)
laura (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Rašyti komentarą
Atsakyti į klausimą