Sunaikinta banko debeto kortelė

2017-06-20

Labai nusivyliau Swedbank, AB, Kretingos filialo klientų aptarnavimu. Norėjau įnešti grynųjų pinigų į savo sąskaitą per bankomatą. Tačiau jau bebaigiant tai padaryti, mane užkalbino eilėje laukiantis žmogus ir mano banko debeto kortelė pasiliko mašinos viduje. Kaip vėliau sužinojau, jei iš karto neištrauki kortelės, ji yra įtraukiama atgal ir tampa negrąžintina!

Panašu, kad šio banko politika yra priešiška klientams, nukreipta prieš juos, kad jiems apsunkinti pinigų įnešimą, kuo godžiau lupikaujant iš jų, suteikiant jiems kuo daugiau streso ir nemalonių išgyvenimų. Man net nebuvo paskambinta, parašyta ir pranešta, kad mano kortelė yra sunaikinta! Tik nuėjus į banką išsiaiškinau, kas nutiko, bet nebuvo atsiprašyta.

Žodis ATSIPRAŠAU Lietuvoje neegzistuoja klientų aptarnavimo žodyne. Taip grubiai yra elgiamasi tik trečio pasaulio šalyse: Azijoje, Afrikoje... Dabar palyginimui pateiksiu keletą faktų, kaip klientai banke aptarnaujami Jungtinėje Karalystėje. Gyvenant Londone, turėjau atsiskaitomąją sąskaitą Barclays banke, kuri nuo pat pradžių man nekainavo nei penso... Nei karto nebuvo imamas banko mokestis, debeto kortelė klientams yra NEMOKAMA ir išsiunčama paštu NEMOKAMAI.

Prieš baigiantis jos galiojimo terminui, apie tai man buvo pranešama laišku ir el. laišku iš banko bei atsiunčiama į namus nauja kortelė. Dar daugiau, banke man davė PIN kodų generatorių NEMOKAMAI, tiksliau, atsiuntė į namus. Taigi, praradus banko kortelę, kitą gauni taip pat NEMOKAMAI. Negalima nepastebėti ir to, kad kiekviename banko skyriuje yra administratorius, kuris rūpinasi, kad klientams nebūtų streso, jei reikia palaukti eilėje. Pavyzdžiui, kartą užėjus į banką ir atsistojus į eilės pabaigą, prie manęs priėjo administratorius ir mandagiai paklausė, kokią operaciją norėčiau atlikti. Kai pasakiau, kad norėčiau gauti savo sąskaitos išrašą už tris mėnesius, mane tuoj pat nuvedė prie banko tarnautojos ir per kelias minutes mano akyse išrašas buvo atspausdintas NEMOKAMAI, man nei trupučio nestovėjus eilėje. Likau sužavėta! Negana to, laikas nuo laiko bankas man atsiųsdavo el. laiškus, kur maloniai prašydavo užpildyti įvertinimo lenteles apie tai, kaip aš, kaip klientas, esu patenkintas banko darbu. Nuolat gaudavau el. laiškus iš banko su perspėjimais apie tai, kaip apsisaugoti nuo įvairių galimų sukčių bei patarimais, ką daryti, jei taptum sukčių auka. Ir daugybė kitų dalykų, kurių visų čia nesuminėsiu dėl vietos stokos. Štai kur tikrasis žmogiškumas bei nuoširdus rūpinimasis savo klientais!

Užbaigiant, labai rekomenduoju kuo greičiau visoje Lietuvoje įdiegti bankams skirtus įvertinimus, kuriuos periodiškai užpildytų Klientai. Save gerbiantis Bankas turėtų pateikti Klientui jo iš anksto paruoštas lenteles su įvairiais klausimais apie klientų aptarnavimo kokybę el. paštu arba tiesiog pačiame banke. Klientai taip pat galėtų teikti pasiūlymus bankui, kaip pagerinti klientų aptarnavimą. Bankai Lietuvoje nepalaiko arba beveik nepalaiko komunikavimo su Klientu. Manau, kol tai nebus padaryta, Lietuvoje ir toliau niekas nesivystys teigiama linkme. (Beje, tai turėtų būti taikoma ne vien bankams, bet ir visur, kur yra klientų aptarnavimas).

Swedbank
Swedbank

Rasa (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Laurynas
Prieš 8 metus

Skundo autorei galiu paantrinti apie situaciją tiek Jungtinėje Karalystėje, tiek ir Lietuvoje. Lietuvos bankų aptarnavimo lygis labai atsilieka nuo vakarų Europos bankų. Ir pinigų sumos bankų sąskaitose bei kortelių mokesčiai čia ne didžiausia problema. Didžiausia problema yra nepagarbus aptarnavimas, kai pralauki daugiau nei valandą eilėje, darbuotojas neatsiprašo ir dar nemandagiai kalba. Apturėjau tokį "džiaugsmą" prieš kelias dienas Vilniuje. Mažos algos ir mažai langelių nėra priežastis nemandagiai elgtis su klientais.

Darius Plays
Prieš 8 metus

Angliškasis Barclay bankas turi skirtingą kainodarą, Anglijos bankuose vidutiniškai žmonės laiko 5-6 kartus daugiau pinigu, iš ko bankai gali gyventi ir nereikia jiems taikyti kazkokių mėnesiniu mokesčiu. Jeigu norite lyginti bankus -juos lyginkite tam pačiame regione o ne kitoje pasaulio pusėje nes tame visiškai nėra logikos. Portalo darbuotojams siūlyčiau trinti tokius nesąmoningus komentarus.

Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2025 © Bankai.lt - bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų