Swedbank aptarnavimas vėžlio greičiu

2015-10-05

Swedbank banko klientė Rima parašė atsiliepimą:

Esu pasipiktinusi Swedbanko požiūriu į eilių sprendimo problemą banke. Sugalvojau savaitgalį apsilankyti banke, Kauno Akropolio skyriuje, kadangi darbo dienomis neturiu galimybės apsilankyti. Eilėje pralaukiau 2 valandas, o iš bemaž 8-10 darbo vietų, klientus aptarnavo tik 2 vadybininkai, o be to viena vadybininkė tarpe tarp klientų vis kažkur dingdavo. Žmonių kuo toliau tuo daugėjo, eilės vis didėjo, žmonių nepasitenkinimas buvo didžiulis.

Ir ši problema yra pastovi, banko vadovai nesugeba paskirstyti darbuotojų taip, kad tuo metu kai yra daugiausiai žmonių banko skyriuje dirbtų daugiausiai žmonių. Kam toks bankas, kuris nesugeba aptarnauti klientų laiku? Bent 10-15 minučių lauktumėm, o čia net 2 valandas!

Swedbank eilės
Swedbank banke didelės eilės (nuotr. Bankai.lt)

Rima (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
laikas - pinigai
Prieš 4 metus

Ir bankininkai ir verslininkai teigia, kad laikas - pinigai. Išlaikyti darbuotoją kainuoja. Kliento laikas nieko nekainuoja. Ar būtų tokios eilės, jei bankas pradėtų gerbti klientą ir už kiekviena sugaištą valandą jam kompensuotų bent pagal minimalų valandinį tarifą.

Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų