Swedbank aptarnavimas vėžlio greičiu
Swedbank banko klientė Rima parašė atsiliepimą:
Esu pasipiktinusi Swedbanko požiūriu į eilių sprendimo problemą banke. Sugalvojau savaitgalį apsilankyti banke, Kauno Akropolio skyriuje, kadangi darbo dienomis neturiu galimybės apsilankyti. Eilėje pralaukiau 2 valandas, o iš bemaž 8-10 darbo vietų, klientus aptarnavo tik 2 vadybininkai, o be to viena vadybininkė tarpe tarp klientų vis kažkur dingdavo. Žmonių kuo toliau tuo daugėjo, eilės vis didėjo, žmonių nepasitenkinimas buvo didžiulis.
Ir ši problema yra pastovi, banko vadovai nesugeba paskirstyti darbuotojų taip, kad tuo metu kai yra daugiausiai žmonių banko skyriuje dirbtų daugiausiai žmonių. Kam toks bankas, kuris nesugeba aptarnauti klientų laiku? Bent 10-15 minučių lauktumėm, o čia net 2 valandas!

Rima (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Ir bankininkai ir verslininkai teigia, kad laikas - pinigai. Išlaikyti darbuotoją kainuoja. Kliento laikas nieko nekainuoja. Ar būtų tokios eilės, jei bankas pradėtų gerbti klientą ir už kiekviena sugaištą valandą jam kompensuotų bent pagal minimalų valandinį tarifą.