Swedbank aptarnavimas - vėžlio žingsniu
Swedbank banko klientė Violeta parašė atsiliepimą:
Naudojuosi elektonine bankininkyste ir banko padalinyje nebuvau 2-3 metus, bet dėl sumos, viršijančios nustatytą limitą buvau priversta apsilankyti Swedbank banke, esančiame Akropolio patalpose Šiauliuose.
Laukimo salėje buvo 6-7 žmonės. Prie eilės talonų spausdinimo aparato priėjusi maloni darbuotoja pasiteiravo, kokios paslaugos reikės. Laukimo salėje laukė 6-7 žmonės. Dirbo 3 darbuotojos iš 7 aptarnavimo vietų. Klientai visose 3 vietuose pasikeitė tik po 20 min. Žiūrint į darbuotojų darbo tempą, pasijutau kaip žiūrinti „sulėtintą kiną“. Judesiai atliekami „super lėtai“, kaip sakoma „vėžlio žingsniu“.
Sulaukusi po 25 min. kvietimo, darbuotoja pareiškė, kad reikia užpildyti pavedimo (tarptautinio) blanką, tik tada aptarnaus. Mane pasitikusios darbuotojos paklausiau, kodėl iš karto nepasakė, kad reikia pildyti blanką, ji paaiškino , kad klientus aptarnaujančios darbuotojos pačios sprendžia, ar pildyti vietoje ir padeda užpildyti, ar liepia pildyti patiems ir iš naujo laukti eilėje atsispausdinus naują taloną. Tai toks „nuostabus“ aptarnavimas ir požiūris į klientą. Pagaliau, po geros valandos, išėjau iš aptarnavimo salės, kurioje dar laukė 12 klientų. Gal tai Swedbank banko vadovybės politika aptarnaujant klientus, ar tik šio padalinio vadovo darbo stilius. Tai verčia pasidomėti nuomonėmis apie kitus bankus ir nepasivarginti pakeisti.

Violeta (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.