Swedbank banko klientė dėl nekompetetingos ir nemalonios darbuotojos liko nepatenkinta aptarnavimu
Swedbank banko klientė Irena parašė atsiliepimą:
Laba diena, Liepos 30 d.,apie 16 val., Swedbako filiale Vilniuje Savanorių pr.15a turėjau atlikti apmokėjimą pagal vekselį. Nelabai gerai moku naudotis internetu, tad paprašiau pagalbos banko darbuotojos. Bet buvau nemaloniai nustebinta jos nekompetentingumu ir arogancija. Panelė pati nieko nesuprato, tad negalėjo niekuo padėti, be to elgėsi labai arogantiškai. Swedbanko klientė esu daug metų, per tuos metus niekada neturėjau jokių priekaištų banko personalui, visada malonios ir gerai išmanančios savo darbą. Tą dieną darbuotoja man nepadėjo ir aš išėjau.
Kitą dieną, kitame banko filiale (Akropolio), kita banko darbuotoja man padėjo atlikti apmokėjimą per 5 min. Dėkoju jai už mandagumą ir kantrybę.
Gerbiamieji, Jūsų darbuotojai turėtų suprasti kad jie turi darbą ir užmokestį tuo pačiu ir mūsų, banko klientų dėka. Bankų yra daug, nebūtų sudėtinga pereiti į kitą su visa sąskaita. Labai norėtusi kad Swedbanko administracija pasikalbėtu su ta darbuotoja (deja, nepasidomejau vardu, bet nebūtų sudėtinga ją atsekti, nes ji dirbo liepos 30 d. apie 16 val., beje, bankas buvo pustuštis), ir padėtų jai suprasti savo klaidas.

Irena (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.