Swedbank kreditinė kortelė su pirkinių draudimu neapdraudžia pirkinių
Swedbank banko klientė Agnė parašė atsiliepimą:
Swedbank siūlo labai gražiai skambančią ir viliojančią kreditinę kortelę su PIRKINIŲ DRAUDIMU! Super... Užsienyje perki, internete perki, atsiskaitai kreditine kortele ir tavo pirkinys jau apdraustas!! Ir aš taip galvojau, kol nenutiko taip, kad mano pirkinys pirktas internete ir atsiskaičius kreditine kortele manęs tiesiog nepasiekė.
Pasirodo - PIRKINIŲ DRAUDIMAS NEGALIOJA, KOL NEGAVOTE PREKĖS! Kokia išvis tada internetinių pirkinių draudimo prasmė? Juk tai ir yra didžiausia rizika, kad prekės negausi.
Štai atsakymas iš Swedbanko į žalos atlyginimo prašymą:
Laba diena, Informuojame, kad „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas išnagrinėjo Jūsų pranešimą apie žalą. Pirkinių draudimo sąlygų 9.2 punkte numatyta, kad draudimo apsauga galioja 180 kalendorinių dienų nuo pirkinio įsigijimo, t. y. faktinio pirkinio perdavimo kortelės turėtojui. Kadangi Jūsų pirkinys nebuvo gautas, jam draudimo apsauga neįsigaliojo. Jeigu pardavėjas neatsako į Jūsų laiškus ir įtariate, kad buvote apgauta, rekomenduojame kreiptis į policiją.
Neapsigaukite imdami kreditinę su šiuo pasiūlymu.

Agne (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Sveiki, čia ne draudiminis įvykis, tačiau pinigus galite tikrai atgauti! Reikia kreiptis į banką (kortelių skyrių ar tiesiog į klientų aptarnavimą) ir pagal MasterCard reikalavimus bankas privalo gražinti pinigus (keliamas Dispute - gali užtrukti) jeigu Jūs negavote prekės.