SWEDBANK požiūris į verslo klientus
Mūsų įmonės darbuotojai kiekvieną dieną į SWEDBANK įneša grynus pinigus. Dažniausiai visi bankai verslo klientus aptarnauja pirmumo teise arba bent jau bendros eilės tvarka. Tačiau SWEDBANK Telšių skyriuje nuo šios savaites buvo pakeista tvarka ir mūsų darbuotojai pastebėjo, kad išsimušus kvituką verslo klientai eilę prieina tik kai salėje nebebūna jokių kitų klientų.
Laukimo laikas minimum 30 minučių rekordas virš dviejų valandų. Iš pradžios galvojome, kad čia kažkoks atsitiktinumas, tačiau nuėjus pasiteirauti pas viršesnius asmenis buvo pasakyta kad "tai nauja strategija verslo klientai niekur nepabėgs, o privatūs klientai jei laukt teks ilgai gali ir išeiti". Noriu konstatuoti, kad vienas verslo klientas su apytikriai 1mln. apyvarta per mėnesį iš Swedbanko jau pabėgo.

Telšiai (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.