SWEDBANK požiūris į verslo klientus

2012-06-08

Mūsų įmonės darbuotojai kiekvieną dieną į SWEDBANK įneša grynus pinigus. Dažniausiai visi bankai verslo klientus aptarnauja pirmumo teise arba bent jau bendros eilės tvarka. Tačiau SWEDBANK Telšių skyriuje nuo šios savaites buvo pakeista tvarka ir mūsų darbuotojai pastebėjo, kad išsimušus kvituką verslo klientai eilę prieina tik kai salėje nebebūna jokių kitų klientų.

Laukimo laikas minimum 30 minučių rekordas virš dviejų valandų. Iš pradžios galvojome, kad čia kažkoks atsitiktinumas, tačiau nuėjus pasiteirauti pas viršesnius asmenis buvo pasakyta kad "tai nauja strategija verslo klientai niekur nepabėgs, o privatūs klientai jei laukt teks ilgai gali ir išeiti". Noriu konstatuoti, kad vienas verslo klientas su apytikriai 1mln. apyvarta per mėnesį iš Swedbanko jau pabėgo.

Swedbank skyrius
Swedbank verslo klientas pabėgo dėl požiūrio į juos (nuotr. Bankai.lt)

Telšiai (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų