Swedbanko nedėmesingumas klientams
Swedbank banko klientė Jolita parašė atsiliepimą:
2013-08-28 9.20 val. Swedbanko bankomatas Vilniaus geležinkelio stotyje, tik idėjus kortelę, ją automatiškai prarirjo (per 40 min. taip ir nebuvo aišku, ar jis veikia, ar ne?). Ant bankomato-jokių Swedbanko kontaktų, jokios informacijos!
Prisiskambinus banko konsultantams ir prakalbėjus apie valandą, jie pasiūlė tik vieną išeitį-užblokuoti kortelę ir gamintis naują, kurią išduos tik po 5 d!. Beje, bankomatą inkasuoti jie taip pat kategoriškai atsisakė, besipainiodami kažkokiuose neadekvačiuose pasiaiškinimuose: kortelės pažeidimas, inkasatorių nebuvimas ir t.t.
Kaip malonę dėl siaubingų nepatogumų, kliento ir žmogaus teisių pažeidimo, kai jis tik dėl banko kaltės pusšeštos paros bus paliktas be pinigų, su sugadintomis atostogomis ir didelėmis nuoskaudomis dėl tokios nepagarbos ilgamečiui klientui, bankas man "pasiūlė malonę"-KORTELĘ PADARYS NEMOKAMAI! O man reikalaujant minėtą kortelę atsiųsti nurodytu gyvenamuoju adresu, teisindamiesi absoliučiai neobjektyviais argumentais, tai padaryti jie taip pat kategoriškai atsisakė-Europos Sąjunga, tačiau visa banko "paslaugų" teikimo eiga-tarsi iš pokario laikų!
Swedbanko sukurtas įvaizdis ir vizija po tokių įvykių tampa absoliučiai aiškiai neužsitarnavusi pagarbos, todėl ateičiai naudojimąsi šio banko paslaugomis teks apriboti iki minimumo. Esu šokiruota ir pasibaisėjusi.

Jolita (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.