Už 16 metų nenaudojamą DNB kliento sąskaita vis dar imamamas mokestis
Akmenės laikraščio „Vienybė” žurnalistės ir DNB buvusios klientės atsiliepimas:
Esu žurnalistė. Kreipėsi skaitytoja dėl jai rūpimos problemos. Jei bankui bus įdomi kliento pavardė, ji nėra užslaptinta, tik viešai skelbti asmuo nenori, parašysiu. Laiške redakcijai aprašo problemą, aprašymą įkeliu. Susipažinę su kliento nuomone, galėtumėte atsakyti, kodėl banke tokia keista klientų drausminimo politika - ieškoti "skolininkų" po 16 metų, kai žmonės jau pamiršę, kiek pinigų ir kokiuose jų rajone sunykusiuose bankuose laikė? Nejau tik dabar pradėjote "švarinimosi" procesą?
Įkeliu laišką "Atsargiai su banku Siekdami naudos nusikaltėliai į mobiliuosius telefonus siunčia apgaulingas žinutes, apsimesdami policininkais, mokesčių inspektoriais, bankų darbuotojais ir kitais atsakingais pareigūnais. Ne vienas pažįstamas yra nukentėjęs nuo tokių aferistų. Todėl patariama neužmegzti ryšių telefonu, nereaguoti į prašymus. Prisiminusi šiuos pamokymus, suklusau vasario 2 dieną sulaukusi žinutės iš DNB banko.
Tekstas toks: „Sveiki, susirūpinome, kad jūsų sąskaitoje trūksta lėšų mokesčiams už suteiktas banko paslaugas apmokėti. Prašome papildyti sąskaitą.“ Prisipažinsiu, pirma mintis – rašo sukčiai. Prieš 16 metų iš DNB banke (tuo metu bankas buvo Naujojoje Akmenėje) buvusios sąskaitos išsiėmiau pinigus ir uždariau sąskaitą, nes nebuvo prasmės toliau naudotis paslaugomis, nes įstaiga išsikėlė iš rajono centro. Nuo to laiko jokių mokesčių per šį banką nemokėjau. Į žinutę nekreipiau dėmesio, nes į mane nesikreipė oficialiai – vardu ir pavarde. Kovo 3 dieną sulaukiau antros žinutės su prašymu papildyti sąskaitą, ir pagrasinimu išieškoti skolą. Nebereaguoti negalėjau. Nuvažiavau į DNB banką Mažeikiuose išsiaiškinti, kaip tapau skolininke ir apie tai nežinojau šešiolika metų. Darbuotoja patvirtino, kad 2001 metais išsiėmiau visus sutaupytus pinigus, tačiau sąskaita taip ir liko neuždaryta. Vadinasi, nuo darbuotojų sąžinės priklauso kliento ramus gyvenimas. Kažkada nepadarė darbo iki galo, o vargas man. Mano supratimu, jei liko neuždaryta sąskaita, vadinasi, privalu palikti oficialiai numatytą pinigų sumą. Bent jau tokia praktika yra kituose bankuose, pavyzdžiui, SEB banke.
Po nesusipratimo DNB banke nuvykau į SEB banką informacijos ar nesu skolinga, nes prieš 10 metų taip pat turėjau sąskaitą, kurią uždariau. Darbuotoja paaiškino, kad „jeigu klientas išsiima visus laikytus pinigus, tačiau neuždaro sąskaitos, po dviejų metų sąskaita uždaroma automatiškai.“
DNB banke man buvo liepta sumokėti į banko sąskaitą 3,20 euro nuostoliui padengti. Tokie žodžiai buvo įrašyti kasos pajamų orderyje. Deja, paaiškinimo – už ką konkrečiai moku, nesulaukiau. Liko neaišku, kodėl šis bankas taip ilgai „aptarnauja“ sąskaitas be pinigų, neuždaro jų šešiolika metų...
Savo patirtį aprašiau todėl, kad taip gali nutikti daugeliui buvusių banko klientų. E. K. (pavardė žinoma)

Roma JONIKIENĖ (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
O jūs raštišką prašymą uždaryti banko sąskaitą rašėte? Ar tiesiog pati sau susigalvojote jog bankas jums uždarys sąskaitą kai išsiimsite visus pinigus?. Nes pinigų išėmimas nėra "prašymas uždaryti sąskatą". Jeigu susigalvojate savas taisykles ar kažkokius išvedžiojimus tai tikėkitės kad jie veiks tik jūsų galvoje o ne visoje bankinėje sistemoje.