2014 metais Danske banko Lietuvos filialas uždirbo net 10,42 mln. eurų prieš pelno mokestį

2015-02-03
Danske bankas
„Danske Bank A/S” Lietuvos filialas pernai uždirbo 36 mln. litų pelno (10,42 mln. eurų) prieš pelno mokestį (nuotr. Bankai.lt)

Didžiausios Danijoje ir antros pagal turtą Šiaurės Europoje finansinių paslaugų grupės „Danske Bank A/S” Lietuvos filialas pernai uždirbo 36 mln. litų pelno (10,42 mln. eurų) prieš pelno mokestį. 2014 metais atidėjiniai blogoms paskoloms buvo sumažinti 2 mln. litų (0,58 mln. eurų), per 2013 metus atidėjiniai blogoms paskoloms mažėjo 63 mln. litų (18,25 mln. eurų). Nedideli atidėjinių pokyčiai 2014 metais rodo paskolų portfelio ir šalies ekonomikos bei banko klientų finansinės būklės stabilumą.

Per praėjusius metus, palyginti su 2013 metais, „Danske Bank“ grynosios palūkanų pajamos išaugo 3 proc., daugiausia dėl mažėjančių apsidraudimo ir paskolų finansavimo sąnaudų. Artėjant šalies prisijungimui prie bendrosios euro zonos valiutos, indėlių apimtys ypatingai sparčiai ūgtelėjo paskutiniais praėjusių metų mėnesiais ir padidėjo 30 proc., palyginti su 2013 metų pabaigos indėlių portfeliu. Grynosios komisinių pajamos išaugo 6 proc. dėl didesnio banko klientų aktyvumo: išaugo mokėjimo operacijų apimtys, taip pat didėjo atsiskaitymų kortelėmis aktyvumas.

„Praėjusieji metai buvo itin svarbūs tiek šalies bankiniam sektoriui, tiek ir visai valstybei – verslas itin aktyviai ruošėsi prisijungimui prie bendrosios euro zonos valiutos. Tikėtina, jog Lietuvos tapimas 19-ąja euro zonos šalimi, įsivedusia eurą, skatins dar didesnį užsienio investuotojų susidomėjimą mūsų rinka“, – sako Gintautas Galvanauskas, „Danske Bank“ Lietuvoje generalinis direktorius.

Rinkos tyrimų kompanijos „Dive“ paskutinį 2014 metų ketvirtį atliktų bankų klientų aptarnavimo kokybės tyrimų duomenimis, „Danske Bank“ tapo geriausiai klientus aptarnaujančiu banku Lietuvoje. Tai jau trečias toks banko įvertinimas per pastaruosius ketverius metus.

„Mes visuomet siekiame suteikti didžiausią vertę mūsų verslo klientams. Pagal atnaujintą „Danske Bank“ strategiją Baltijos šalyse, šiemet dar labiau koncentruosimės į paslaugas įmonėms ir didinsime savo aktyvumą šiame segmente. 2015 metais turime ambicingą tikslą – padidinti verslo klientų portfelį iki 10 proc.“, – sako G. Galvanauskas. Pasak jo, ypač didelis dėmesys bus skiriamas privačios bankininkystės klientams ir klientams, turintiems aukštą kompleksinių bankinių paslaugų poreikį.

Per kitus 1-2 metus į Baltijos šalyse veikiančius „Danske Bank“ padalinius planuojama investuoti apie 15 mln. eurų, dalis šių investicijų bus skirta bendros IT platformos sukūrimui ir jos suderinimui su visos grupės sistemomis. Auganti koncentracija į verslo klientus ir patobulintos paslaugos užtikrins pelningą augimą ateityje. Tuo tarpu mažmeninės bankininkystės sektoriuje, prognozuojama, vis daugiau mažmeninės bankininkystės klientų operacijų bus atliekama internetu, naudojantis banko siūlomais el. kanalais.

Šiais metais tęsis ir Lietuvoje jau kelerius metus veikiančio „Danske Bank“ grupės paslaugų centro bei naujai įkurto „Danske Bank“ grupės IT centro plėtra. Šiuose centruose jau dabar dirba daugiau nei 650 žmonių, planuojama, kad per artimiausius metus jų skaičius dar padidės keliais šimtais.

Daugiau informacijos apie „Danske Bank A/S“ Lietuvos filialo 2014 m. rezultatus galima rasti čia, to paties laikotarpio „Danske Bank“ grupės finansinę ataskaitą rasite čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2025 © Bankai.lt - bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų