„Citadele” bankas klientus aptarnauja geriausiai, o Medicinos bankas prasčiausiai?

2016-02-24
Citadele bankas
„Citadele” bankas, tyrimo metu įvertintas kaip geriausiai klientus aptarnaujantis bankas (nuotr. Bankai.lt)

„Citadele“ bankas - geriausiai klientus aptarnaujantis bankas Lietuvoje. Tai parodė bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, kurį septintus metus iš eilės atliko tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ (UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“).

Tyrimų bendrovė vertino darbuotojo išvaizdą, aptarnavimo vietos tvarką, kontakto su klientu pradžią, kliento poreikių išsiaiškinimą, bendravimo gebėjimus, pasiūlymo ar sprendimo pateikimą klientui, kontakto pabaigą ir papildomą pardavimą – papildomų paslaugų klientui pasiūlymą. Susumavus rezultatus pagal visus tirtus kriterijus, „Citadele“ bankas gavo aukščiausią įvertinimą – 93,8%.

DIVE tyrimai Citadele
DIVE slapto pirkėjo tyrimo rezultatai (nuotr. Citadele)

„Geriausias įvertinimas klientų aptarnavimo srityje mus džiugina ir įkvepia siekti dar geresnių rezultatų. Pirmoji vieta „Citadele“ bankui už geriausiai įvertintą klientų aptarnavimo kokybę yra ne kas kita, o mūsų darbuotojų profesionalumas, atsakingas požiūris į atliekamą darbą, aukštų kliento aptarnavimo kokybės standartų puoselėjimas, gebėjimas kruopščiai įsiklausyti į kiekvieno kliento poreikius bei kasdienių mūsų darbuotojų pastangų rezultatas. Dėkojame savo darbuotojams už pagarbą klientams ir „Citadele“ banko vertybių puoselėjimą“, - sako Andrius Bernotas, „Citadele“ banko mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Paaiškėjo, kad iš trijų Baltijos šalių būtent Lietuvoje bankų aptarnavimo kokybė yra aukščiausia – 87,6% (iš 100), antroje vietoje Estijos bankai (84,2%), trečioje – Latvijos (83,4%). 87,6% atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę, nurodo tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ atstovai.

Tyrimas parodė, kad bendra Lietuvos komercinių bankų aptarnavimo kokybė 2015 m. truputį suprastėjo. Labiausiai suprastėjo DNB banko rezultatas, rodo tyrimas.

Iš septynių aptarnavimo sričių per metus pagerėjo dvi – darbuotojų išvaizda ir klientų poreikių aiškinimasis. Pastarosios kategorijos rezultatas pagerėjo itin smarkiai – net 20%. Tai rodo, kad bankai geba vis geriau išsiaiškinti, ko reikia jų klientams. Tyrimas atskleidė, kad papildomas pardavimas yra silpniausia bankų aptarnavimo grandis, ji surinko tik 60% iš 100 galimų.

Slaptieji pirkėjai 2015 m. lapkritį ir gruodį iš viso apsilankė septyniuose Lietuvos bankuose. „Danske“ į tyrimą 2015 m. nepateko, nes pradėjo dirbti tik verslo segmente, „Finasta“ – nes susijungė su Šiaulių banku.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Rita Dindiene
Prieš 4 metus
Donatas Kuras,aktualu
Gitana Levokaitė-Bracienė
Prieš 4 metus
SEB antroje vietoje?! Už ką?! Vertas būt paskutinėje...
Evaldas Spakauskas
Prieš 4 metus
Justina Masalskaitė sveikinu :D
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų