Danske bankas didesnį dėmesį skirs darbui su verslo klientais
Reaguodami į žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją, norime informuoti, kad „Danske Bank" ir toliau vykdys stabilią veiklą Lietuvoje bei teiks paslaugas tiek verslo, tiek privatiems klientams.
Nuo šiol pagrindinis „Danske Bank" dėmesys bus sutelktas į verslo bankininkystės klientų aptarnavimą: „Danske Bank“ grupės klientus, didžiąsias verslo įmones, smulkaus ir vidutinio verslo klientus. Šiame segmente būsime dar aktyvesni ir planuojame padidinti verslo klientų portfelį iki 10 proc.
Taip pat neatsisakome ir mažmeninės bankininkystės veiklos – toliau aptarnausime ir esamus, ir naujus klientus. Kaip ir anksčiau, sieksime užtikrinti geriausią aptarnavimo kokybę tarp visų Lietuvoje veikiančių bankų.
Privatūs klientai nuo šiol bus pasiskirstyti į tris segmentus: Privati bankininkystė, klientai turintys aukštą bankinių paslaugų poreikį ir mažmeninė (masinė) bankininkystė. Esame į inovacijas orientuotas bankas, tad masinės bankininkystės klientus skatinsime aktyviau naudotis mūsų siūlomais el. kanalais - savitarna, el. bankininkyste. Šioje srityje netrukus pristatysime ir naujų paslaugų.

