Informacija klientams dėl kodų kortelių saugumo stiprinimo

2016 metais įsigalioja griežtesni saugumo reikalavimai internetu atliekamiems pervedimams. Šie reikalavimai reikš pokyčius „Swedbank“ klientams, kurie naudojasi kodų kortelėmis. Kai kuriuos veiksmus interneto banke ir išmaniojoje programėlėje reikės papildomai patvirtinti saugumo kodu, gautu SMS žinute.
Kada įsigalioja naujieji reikalavimai?
• Kodų kortelėms, išduotoms iki 2016-01-01 SMS sprendimas bus įjungtas 2016 m. balandžio 1 d.
• Kodų kortelėms, išduotoms po 2016-01-01 SMS sprendimas bus įjungtas nuo pat kortelės išdavimo datos.
Kokias operacijas reikės patvirtinti papildomu saugumo kodu, gautu SMS žinute?
Papildomą saugumo kodą, gautą SMS žinute, reikės įvesti:
- pervedant didesnę nei 30 eurų sumą į sąskaitą kitame banke;
- tvarkant periodinius mokėjimus ir e.sąskaitas;
- keičiant asmeninius duomenis;
- tvarkant patikimų gavėjų sąrašą.
Jūs galėsite susikurti patikimų gavėjų sąrašą ir įtraukti į jį gavėjų sąskaitas. Tokiu atveju pervedant pinigus šiam gavėjui papildomo saugumo kodo įvesti nereikės nepriklausomai nuo sumos.
Pervedant mažesnes nei 30 eurų sumas į kitą banką, kaip ir iki šiol pakaks kodo iš kodų kortelės. Pervedimams tarp sąskaitų banke „Swedbank“, nepriklausomai nuo sumos, papildomų saugumo kodų įvedinėti nereikės.
Ką reikėtų daryti kodų kortelių naudotojams?
Jeigu naudojatės tik interneto banku privatiems, turėsite pateikti bankui mobilaus telefono numerį, kuriuo bus siunčiami saugumo kodai. Telefono numerį nuo 2016 m. vasario mėnesio galėsite savarankiškai užregistruoti interneto banke. SMS žinutės su saugumo kodais Jums nieko nekainuos, jų išlaidas padengs bankas.
Jeigu naudojatės ir interneto banku verslui, rekomenduojame įsigyti PIN kodų generatorių. Dėl šios galimybės kviečiame susisiekti su mumis tel. 1663.
Saugumo patarimas
Pateikdami bet kokią asmeninę informaciją būkite itin atidūs. Telefono numerį užregistruoti reikės prisijungus prie interneto banko, jokiose kitose interneto svetainėse ar el. paštu asmeninių duomenų atskleisti bankas neprašys. Taip pat svarbu prisiminti, kad banko darbuotojai niekada neskambina klientams prašydami pateikti prisijungimo duomenis, kortelių PIN kodus, slaptažodžius ar kitą asmeninę informaciją.