Oficialiai patvirtinta. „Swedbank“ perims „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės paslaugų teikimą

Pernai rugsėjo mėnesį pasirašytą sutartį dėl „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės verslo dalies perleidimo bankui „Swedbank“ patvirtino LR Konkurencijos taryba. Pagal sutartį „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės paslaugos bus perkeltos į „Swedbank“. Paslaugų perkėlimas prasidės š. m. birželio 3 d. ir truks iki birželio 6 d. Perkėlimas klientams nieko nekainuos. Asmeninės sąskaitos, būsto ir vartojimo paskolos, lizingas, indėliai bei vertybiniai popieriai bus perkelti automatiškai. „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės klientams į „Swedbank“ reikės kreiptis tik dėl mokėjimo kortelių ir interneto banko prieigos.
„Skirsime visą dėmesį, kad paslaugų perkėlimas vyktų sklandžiai ir klientai nepatirtų nepatogumų. Suprantame, kad klientams bus aktualu ne tik asmeniškai pasikonsultuoti, bet ir praktiškai susipažinti su banko teikiamų paslaugų įvairove. Esame tam pasiruošę – klientams suteiksime reikiamą asmeninį dėmesį ir profesionalų aptarnavimą“, – teigia „Swedbank“ Lietuvoje vadovė Dovilė Grigienė.
Klientams patiems nereikės nutraukti su „Danske Bank“ sudarytų sutarčių, kuriose apibrėžtas perkeliamų paslaugų teikimas. Paslaugų sutartyse ir sąlygose liks galioti visi esminiai susitarimai, indėlių ir paskolų palūkanų normos išliks nepakitusios.
„Danske Bank“ mokėjimo kortelės ir interneto bankas klientams, kurių paslaugos perkeliamos, nustos veikti birželio 3 d. 17 val. Naudotis perkeltomis paslaugomis banke „Swedbank“ klientai galės nuo birželio 6 d. 8 val. Nuo šio laiko jie taip pat matys visą informaciją apie perkeltas sąskaitas bei paslaugas savo „Swedbank“ interneto banke. Tam, kad klientai galėtų naudotis mokėjimo kortelėmis ir interneto banku be pertrūkių, jiems reikėtų kreiptis į „Swedbank“ dar iki paslaugų perkėlimo.
„Bankų specializacija yra įprastas reiškinys pasaulyje. Nuo šiol ir Lietuvoje „Danske Bank“ koncentruosis į tą veiklą, kuri yra stiprioji banko pusė, t.y. į verslo ir privačią bankininkystę. Dėkojame „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės klientams, kurie naudojosi mūsų paslaugomis. Perkeldami klientų paslaugas į „Swedbank“ esame pasiruošę taikyti geriausią praktiką ir laikytis visų saugumo reikalavimų“, ‒ sako Gintautas Galvanauskas, „Danske Bank“ Lietuvoje generalinis direktorius.
Detali informacija apie paslaugų perkėlimą ir praktinės rekomendacijos klientams jau dabar yra pateiktos abiejų bankų interneto svetainėse. Netrukus „Danske Bank“ klientai bus išsamiai informuoti apie paslaugų perkėlimą paštu, elektroniniais laiškais ir „Danske eBanko“ žinutėmis. Kilus klausimams klientai taip pat gali kreiptis į bankus telefonu („Danske Bank“ – tel. 1636, „Swedbank“ – tel. 1884).
Paslaugomis, kurių teikimas bus perkeltas į „Swedbank“, naudojasi virš 86 tūkst. „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės klientų. Perleidžiamo paskolų portfelio dydis Lietuvoje yra apie 484 mln. eurų.
Svarbi informacija klientams dėl paslaugų perkėlimo iš „Danske Bank” į „Swedbank”:
- Paslaugų perkėlimas numatomas nuo 2016 m. birželio mėn. 3 d. (penktadienio) 17 val. iki birželio mėn. 6 d. (pirmadienio) 8 val. Išsami informacija apie paslaugų pokyčius „Danske Bank“ klientams pateikiama asmeniškai išsiųstuose laiškuose;
- 2016 m. birželio 4 d. esami „Danske Bank“ mažmeninės bankininkystės klientai taps „Swedbank“ ir/arba „Swedbank lizingas“ klientais;
- Rekomenduojama iki 2016 m. birželio 3 d. 17 val. Atsidaryti banko sąskaitą „Swedbank“, pasiimti „Swedbank“ mokėjimo kortelę, gauti interneto banko prieigą;
- Paslaugų perkėlimas iš „Danske Bank“ į „Swedbank“ klientams nieko nekainuos. Taip pat suprantame, kad keičiantis finansinių paslaugų teikėjui klientams aktualu praktiškai susipažinti su teikiamų paslaugų įvairove ir įvertinti jų kokybę. Todėl paruošėme specialų įkainių pasiūlymą, kuris leis banko paslaugomis naudotis palankiomis sąlygoms.