Po „Citadele” bankinės sistemos atnaujinimo, duomenų perkėlimo metu, kai kuriems vartotojams pasikeitė prisijungimo vardai

Dėmesio, Citadele klientai! Kaip žinia, Citadele per šventinį laikotarpį atsinaujino bankinę sistemą, interneto banką, programėlę. Tik viena bėda, kad migruojant duomenis iš senos sistemos į naują, KAI KURIEMS atsitiktiniams klientams prisiskyrė visiškai kiti prisijungimo prie interneto banko vardai (ID). T.y., jeigu jungiatės prie savo interneto banko ir meta klaidą "Identifikuoti nepavyko", vadinasi Jūsų prisijungimo vardas pasikeitė.
Ką daryti?
Tiesiog reikia paskambinti telefonu į Citadele ir pasakyti, kad negalite prisijungti, Jus telefonu identifikuos ir pasakys naująjį prisijungimo vardą, su kuriuo galėsite jungtis prie interneto banko. Tai galite padaryti telefonu, tik gali reikėti šiek tiek palaukti, nes konsultantės dabar itin užimtos. Tokia smulki IT klaidelė ir tikrai labai neįprastas situacijos sprendimas.
Taip pat, šis Citadele atnaujinimas kainuos visiems mums, klientams, nes Citadele pakėlė paslaugų kainas, susipažinkite:
- Privatiems: https://www.citadele.lt/…/pr…/ikainiai_privatus_20190101.pdf
- Verslo: https://www.citadele.lt/…/pric…/ikainiai_verslo_20190101.pdf
Oficialus banko situacijos paaiškinimas Bankai.lt portalui:
„Taip, dėl sistemų atnaujinimo darbų kai kurie klientai negali prisijungti prie “Citadele” interneto banko ir mobiliosios programėlės. Ši problema išsprendžiama, klientui susisiekus su mūsų kontaktų centru. Klientų atsiprašome už laikinus nepatogumus ir darome viską, kad kuo skubiau pašalintume sutrikimus. Klientams informaciją pateikiame www.citadele.lt ir Facebook paskyroje.”